[✖‿✖] - Here With Me

Marshmello - Here With Me Feat. CHVRCHES



アメリカのDJ、Marshmello(マシュメロ)は、スコットランド・グラスゴー出のChvrchesとコラボした曲"Here With Me"を紹介します。
お互いの良さが存分に活かされている曲になっています。意外な組み合わせですが、切なげな曲調と、透明感のあるChvrchesのローレンの可憐な声がぴったり合っています。







Can I tell you something just between you and me?
When I hear your voice, I know I'm finally free
Every single word is perfect as it can be
And I need you here with me
When you lift me up, I know that I'll never fall
I can speak to you by saying nothing at all
Every single time, I find it harder to breathe
'Cause I need you here with me

Every day
You're saying the words that I want you to say
There's a pain in my heart and it won't go away
Now I know I'm falling in deep
'Cause I need you here with me

Every day
You're saying the words that I want you to say
There's a pain in my heart and it won't go away
Now I know I'm falling in deep
'Cause I need you here with me

I think I see your face in every place that I go
I try to hide it, but I know that it's gonna show
Every single night, I find it harder to sleep
'Cause I need you here with me

Everyday
You're saying the words that I want you to say
There's a pain in my heart and it won't go away
Now I know I'm falling in deep
'Cause I need you here with me

Every day
You're saying the words that I want you to say
There's a pain in my heart and it won't go away
Now I know I'm falling in deep
'Cause I need you here with me

Can I tell you something just between you and me?
When I hear your voice, I know I'm finally free
Every single word is perfect as it can be
'Cause I need you here with me




あなたと私だけで、話をしてもいい?
あなたの声を聞くと、自由になれたってわかる
全ての言葉がこれ以上ないくらい素敵に聞こえる
あなたと一緒にここにいたい
あなたが私を持ち上げてくれると、私はもう落ちないってわかる
何も言わなくても、あなたに話しかけられる
いつだって、息が苦しくなる
だってあなたにここにいて欲しいから
毎日
言ってほしいことをあなたは言ってくれる
私の心は痛んで、その痛みは消えない
今私は深く落ちていく
だってあなたにここにいて欲しいから
毎日
言ってほしいことをあなたは言ってくれる
私の心は痛んで、その痛みは消えない
今私は深く落ちていく
だってあなたにここにいて欲しいから
どこに行ってもあなたの顔がある気がしてしまう
この気持ちを隠そうとしても、いつかは出てきてしまう
毎晩、うまく眠れない
だってあなたにここにいて欲しいから
毎日
言ってほしいことをあなたは言ってくれる
私の心は痛んで、その痛みは消えない
今私は深く落ちていく
だってあなたにここにいて欲しいから
毎日
言ってほしいことをあなたは言ってくれる
私の心は痛んで、その痛みは消えない
今私は深く落ちていく
だってあなたにここにいて欲しいから
毎日
言ってほしいことをあなたは言ってくれる
私の心は痛んで、その痛みは消えない
今私は深く落ちていく
だってあなたにここにいて欲しいから
私と一緒にいてほしい。






See you again