Kygo feat. One Republic-Stranger Things (Alan Walker Remix)






We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are
We used to run around this ghost town
Always thinking out loud
Are we gonna get out
I remember
We dream of places that we could go
Castles with the strange glow
People that we don't know
I remember
We left the light
That's ordinary from the start
We look for stranger things
'Cause that's just who we are
Found me the edges something beautiful than love
Like I'm picturing now
Castles glitter under Spanish skies
But I'm just looking after you tonight
Snow and mountain to the foreign state
Tell me someday we'll get there
Someday
Someday
Oh-oh
Oh-oh
I see a Technicolor shadow
Underneath your window
Just in case you don't know
I can see it
You cast among an unfamiliar day glow
Different than what I know
Shining like a halo
I can feel it
We turned our back
That's ordinary from the start
We look for stranger things
'Cause that's just who we are
Found me the edges something beautiful than love
Show me the sky falling down
Castles glitter under Spanish skies
But I'm just looking after you tonight
Snow and mountain to the ancient place
Tell me someday we'll get together
Someday
Someday
Oh oh
Oh oh
A stranger things
We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are
A stranger things (very far)
We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are
A stranger things
We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are
A stranger things
We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are
A stranger things
We're like, we're like a stranger things (very far)
We're stranger things (dream of places at)
Cause that's just who we are




おかしいことだ
俺たちは似ている、俺たちはそのおかしいものに似てるんだ(遥か遠くの)
俺たち自身がおかしくなってる(夢の場所で)
俺たちは一体何なんだろうか
俺たちはこのゴーストタウンを走り抜けて行った
いつも独り言を口にして
俺たちはもっと他の場所に出かけたかったのか?
俺は覚えてるよ
俺たちはあの夢の場所へ行くって
不思議に輝いているのの城へ行う
誰も知らない場所へ
それを俺は思い出したよ
俺たちは光を残したんだ
それは元々最初からだったんだけどな
俺たちはおかしいものを探しているんだ
だって、俺たちが誰なの知るためにね
愛よりも美しい俺を見つけてくれ
今私が描いてるように
スペインの空の下で輝いているのの城
でも目的は君に夜会うことなんでも
雪が積もった山、それは知らない場所
いつか俺らがそらにたどり着けるって約束してくれないか
いつの日か
いつの日か
俺は鮮やかな色をした影を見たんだ
君の家の窓の下で
君をびっくりさせてやろうと思った
俺はそれを見たんだ
見知らぬ太陽の光に輝く君の姿を見て
今までの君とは違っていたんだ
その光はまるで太陽みたいだ
俺はそんな気分を感じたんだ
俺たちは戻ってきたんだ
普通の日常に戻ってきた
俺たちはおかしいものを探している
そして、俺たちが一体誰なのかを知るんだ
愛よりも美しい俺を見つけてくれ
俺に空が落ちていく様を見ててれ
おかしいことだよな
似てるんだ、俺らはあのおかしいものに(遥か遠くの)
俺たちはおかしいやつらだ(夢の場所へ)
一体俺らは誰なんだ
おかしいやつらだよな(遥か遠くへ)
おかしいことだよな
似てるんだ、俺らはあのおかしいものに(遥か遠くの)
俺たちはおかしいやつらだ(夢の場所へ)
一体俺らは誰なんだ
おかしいことだよな
似てるんだ、俺らはあのおかしいものに(遥か遠くの)
俺たちはおかしいやつらだ(夢の場所へ)
一体俺らは誰なんだ
おかしいことだよな
似てるんだ、俺らはあのおかしいものに(遥か遠くの)
俺たちはおかしいやつらだ(夢の場所へ)
一体俺らは誰なんだ
スペインの空の下で輝いているのの城
でも目的は君に夜会うことなんでも
雪が積もった山、それは知らない場所
いつか俺らがそらにたどり着けるって約束してくれないか
いつの日か
いつの日か
おかしいことだよな
似てるんだ、俺らはあのおかしいものに(遥か遠くの)
俺たちはおかしいやつらだ(夢の場所へ)
一体俺らは誰なんだ





Alan made a remix of “Stranger Things” for my good friend Kygo & One Republic, what do you guys think?


ノルウェイ出身のトロピカルハウスプロデューサーのKygo(カイゴ)は、世界を代表するバンドの1組OneRepublic(ワン・リパブリック)とコラボした曲の” Stranger Things”です。その曲を、若き天才DJのAlan WalkerがRemixしました。とても好きな曲です。










See you again