皆さまこんにちは、照加です♪

Hello everyone, it's Teruka ♪

 



 

 

おかげさまで
先日チェコはオストラバで開催されました
「オストラバでの日本の日々」にて
無事に上方舞公演とワークショップを
終了致しました。
.
鈴木大使様開会のご挨拶の直後に
上方舞公演にてフェスティバルの開幕を
飾らせて頂きました。
.
ワークショップはご挨拶やすり足のお稽古に
皆さまとても真剣に真面目に
取り組んで頂きました。
.
この度門下生と初めての参加でした。
この様な機会を賜りました喜びを
しみじみとかみしめ、
門下生共々
改めて一層お家元への感謝で
いっぱいになりました。
.
.
改めまして
お家元、小川流の皆様、
ご関係者の皆々様、
ご声援くださる皆々様へ
感謝申し上げます。
本当に有難うございました!
 

 




 

 

We had a Kamgiatamai performance and workshop at
Japonske Dny V Ostrave in Ostrava, in the Czech Republic.
.
Our dance performance was just after the opening speech of the Ambassador of Japan, the festival's first performance.
.
Participants were learning goaisatsu greetings and suriashi-movement enthusiastically, and I was impressed by them.
.
This was my first time joining the festival with my students, so I'm very grateful we could have such a fantastic opportunity.
We were always filled with gratitude and respect for our headmistress.
.
.
From the bottom of my heart, I sincerely thank the headmistress and Ogawa school people,
Japonske Dny people, all the people who surround us, and all the people who support us.
Hontoni Arigatou gozaimashita!!
Děkuji!!!