皆様こんにちは、照加です♪

Hello everyone, it's Teruka ♪

 

 

 

 

 

お家元に御許しを賜り、

 

先月 「上方舞小川流 小川照加 舞の会」開催の運びとなりました🌸🙏

 

With the permission of our headmistress 4th Teru Ogawa, 

I had my first dance ceremony, " Kamigatamai Ogawa school Japanese Traditional Dance・Teruka Ogawa Dance Ceremony・Maino-Kai" 🌸🙏

 

 

 

 

 

 

 初めての開催で私の至らぬところも多々な中、沢山の皆様にお力添え頂き、無事に当日を迎える事が出来ました事、

 

 この場をお借りして感謝申し上げます。

 

  I'm grateful that I could have the first ceremony with the help and assistance of many people, thank you so much.

 

 

 

 また、お越しいただきました皆様にあたたかいお言葉を頂き、始終和やかで楽しい時間となりました事、本当に有難うございました。

 I cherish that every word and smile people who came to the ceremony gave to me, and thanks to that, the ceremony finished in great success. 

 

 

 振り返ってみますと、いえ、そうするまでもなく人生の宝物であり、

 

 今後における要石となる様な素晴らしいひとときを頂けました事を想うと、

 

 心が打ち震える様な、如何とも申せないやさしい幸福に包まれる様な心地で御座います。

 

  Thinking back for the ceremony, or actually no need to think back because it is surely the treasure of my life

 

 and I'm convinced that this experience and the moment will be the cornerstone of my future as well. 

 

 I'm touched deeply with the unspeakable feeling of tenderness and happiness whenever I think about it. 

 

 

 

 

 

 この様な機会を与えて下さいましたお家元、またご協力ご声援頂きましたすべての皆様に、

 

 改めまして心より感謝申し上げます。本当にありがとうございました。

 

  My gratitudes are for our headmistress who gave me the chance and the permission, and for all, all people who support me, help me, cheer me up in millions of ways.   I sincerely tell you, thank you so much. 

 

 

 

 

 

 今後とも益々精進して参る所存にて、皆様どうぞ引き続き宜しくお願い申し上げます🙏🙏🙏🌸

  I'm going to brush up myself  better from now on,  thank you so much in advance, yoroshiku onegai moushi agemasu 🙏🙏🌸

 

 

 小川照加 

 Teruka Ogawa 

 

 

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

 

 

 

 皆様いつも本当に有難うございます(。・ω・。)ノ♡(。・ω・。)ノ♡(。・ω・。)ノ♡

  Thank you so much always (。・ω・。)ノ♡(。・ω・。)ノ♡(。・ω・。)ノ♡

 

 写真を順次投稿させて頂きますので宜しくお願い致します🙏

 I'm going to post photos of the ceremony, please check them out 🙏