(In English below ↓Scroll Down^v^) 

 

 

 

 こんにちは、照加です♪

 

 

 6月15日の菩提樹祭り にて、御奉納舞踊をさせて頂きました♡

 

 

 

 

 

 

夕暮れを迎える白い夕陽と、菩提樹の緑の清々しい舞台。

 

沢山の方と共に、お家元の舞に見惚れてしまいました・・・(⋈◍>◡<◍)。✧♡

 

 

 

 

 

「素敵なお祭りでしたね」と、晴れ晴れとした気持ちで、お家元とヴィシェフラドを後にしました。

 

 

 

今日もお読み頂きありがとうございました♡

 

 

 

 

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

 

 

 

 

Hello, it's Teruka ♬

 

 

 

15th June was Bodaidzu Macuri, Linden Festival in Vysehrad, Prague in CZ. 

 

 

 We offered dedicatory dance performances. 

 

 

 

 

 

 

 

 A scene of the 4th grandmaster Teru Ogawa dancing. 

 

In the white orange sunset & linden green, it was so fresh and happy to dance on that holy stage and

 

 Everyone was taken their breath away by her dance >v<!!! 

 

 

 

 


 "It was so beautiful festival",  left our thoughts and hearts there at Vysehrad... :) 

 

 

 Thank you for reading out blog ♡