Do you have the time to listen to me whine
ちょっと話を聞いてほしいんだ

About nothing and everything all at once
あることないこと、すべて話すからとにかく聞いてほしいんだ

I am one of those melodramatic fools
俺は自分に酔っていた馬鹿な連中と一緒だった

Neurotic to the bone
骨の随まで馬鹿なものが染み込んでしまっているんだよ

No doubt about it
間違いない


Sometimes I give myself the creeps
ときどき自分にもぞっとする

Sometimes my mind plays tricks on me
自分の心が自分に嘘をつくんだ

It all keeps adding up
それが今もずっと続いていて

I think I'm cracking up
俺は壊れているんだと思う

Am I just paranoid
俺は病気なのかな?

Or am I just stoned?
それともただラリっているだけ?



I went to a shrink
精神病院に行ってきたんだ

To analyze my dreams
見た夢を分析しにさ

She says it's lack of sex that's bringing me down
彼女は俺がダメなのはセックスが足りていないからだって言うんだ

I went to a whore
だから俺は風俗に行ったんだ

He said my life's a bore
彼は俺の人生のことを退屈だと言った

So quit my whining cause it's bringing her down
彼女には気分が悪くなるから愚痴なんてこぼさないでって言われた


Sometimes I give myself the creeps
ときどき自分にもぞっとする

Sometimes my mind plays tricks on me
自分の心が自分に嘘をつくんだ

It all keeps adding up
それが今もずっと続いていて

I think I'm cracking up
俺は壊れているんだと思う

Am I just paranoid
俺は病気なのかな?

Or am I just stoned?
それともただラリっているだけ?


Grasping to control
ようやく自分を取り戻したから

So I better hold on
しっかりつかんでもう離さないようにするよ


Sometimes I give myself the creeps
ときどき自分にもぞっとする

Sometimes my mind plays tricks on me
自分の心が自分に嘘をつくんだ

It all keeps adding up
それが今もずっと続いていて

I think I'm cracking up
俺は壊れているんだと思う

Am I just paranoid
俺は病気なのかな?

Or am I just stoned?
それともただラリっているだけ?