107 | 宇宙一のアーティストを目指すカリスマ人造人間GOLEMのブログ❗❗❗❗

宇宙一のアーティストを目指すカリスマ人造人間GOLEMのブログ❗❗❗❗

応援よろしく❗❗❗❗❗✴✴✴✴✴

宇宙平和が目標 日本一狂ってるバンドGOLEMのblog

Information
Thanks for the nice!


 
When I do not come, I want to play soccer
 
 Forgetfulness increased recently Is it a year now? Have you not left it undone what it was? I am seized with a thing dull as ever Ashamed and I shrink from prostrate one's body

When I do not come, I want to play soccer When I do not come, I want to play soccer

The baseball is all right But there is not the place that Tokyo is small, and is enacted What should I do if I come to want to play soccer in right in the middle of Tokyo? Baby

A representative from Japan of the soccer seemed to win today May you go for the World Cup? Though I should be able to go for the World Cup

Saudi Arabian is where? baby of the partner War seems to be carried out in the Middle East

I yearn for you at such a night I yearn for you at lonely night It is me who am unskillfulness to still live I yearn for you heartily baby

I yearn for you at such a night I yearn for you at lonely night It is me who am unskillfulness to still live I yearn for you heartily baby

When I do not come, I want to play soccer When I do not come, I want to play soccer

The baseball is all right But there is not the place that Tokyo is small, and is enacted What should I do if I come to want to play soccer in right in the middle of Tokyo? Baby



GOLEM   first  live  mini  albm「Hazard  room」

all lyric&music   GOLEM

1  beautiful  shirt

2  craze  your  love

3  見つめあうほどに…

4  クレイジービート

5  笑顔見せて

6  JYURIA




1   beautiful  shirt        

instrumental

2      craze   your  love

こわれそうなメロディ 大事にかかえて 何を守ろうとしていたの onece more a anything to say 前が見えなくなって 立ち止まりそうになっても there time all nesessary your weary eyes お前の 声を信じて craze your love もがいてさけんで傷 ついても 決してふりかえらず前だけを見てくれ お前だけに捧げる お前の孤独受け止めるから keep your now and forever straight your grance 俺だけにcraze your love 憧れていた舞台に 今な ら素直になれても きっと失うことが多い ねえつらいよ 負けたくはないきっと どんなにそれが悲 しくても きっとお前とだけは素直な笑顔にさせてくれるから きっと… craze your love お前だけが 真実の なんて重すぎる言葉で 俺を納得させるつ もりはないけど ただひたすら笑顔見たくて cry in heart craze your love それがただのなぐさめでも 俺を素直にしてくれる sleepin craze your love drowin craze your love craze your heart craze your love craze your heart c raze your love craze your love…

3    見つめあうほどに…

さみしすぎるさよならに まだ納得なんてできなくて ひとつだけのかけがえのない お前がいたらそれでいいのに 孤独につぶされそうになっても 見つめ合うほどに お前の不安消えてくから 見つめ合うほどに もっとお前大切にできるから もろくて弱い自分が たったひとつだけたしかな(お前の 言葉を信じて) 強気な言葉とはうらはらに ほんとはこわくてしかたがないのに 孤独につぶされそうになっても 見つめ合うほどに 昨日までの悲しさ忘れれば 見つめ合うほどに もう涙流させな いように お前もほんとは不安だったはずなのに あの時の俺は何もできないまま ふざけた現実に失望しても 明日から今日からまた一歩ふみだせるの は 誰より力 強い存在だから 見つめ合うほどに お前の不安消えてくから 見つめ合う ほどに もっと お前大切にできるから どこまで俺がやれるのか 近くで見てやってくれないか 少しはいいものみせるように(するから) なんとかやってみるから

4     クレイジービート

クレイジービート 誰にも認められない ハート ビート 泣きそうになる its allright your tears 憧れだけがつのるよ at first i couldn`t hide my weakness 自分の小ささに悔し涙を流した日々にも いつか思い出に変わると信じて生きてはいるけ ど いつか届けこの情熱 俺のblood trickled from the cutin my heart loud my heart loud どんな奴 にも邪魔はさせない 俺の中のgood longing クレ イジービート お前に会いたくて クレイジービート ステージに憧れて クレイジービート 俺のこの気持ちだけは クレイジービート 誰にも止めさせ たくはない 肩をせばめて生きてるクレイジービー ト 悔しくて 俺に孤独だとうったえるアイツにi give a message 孤独なのは俺も同じでたぶん every bady 同じなのさ 俺だけが特別じゃないと 頭じゃ分かっちゃいるけれど it`s out クレイジー ビート あの場所に手をのばしてる クレイジー ビート この憧れ嘘じゃない クレイジービート 俺 は 正しいのか分からない クレイジービート この気 持ちなんのためにあるのか クレイジービート クレイジービート きっとその時がきた時には クレイジービート 心に響くと信じたい クレイジービート 俺を小さくまとめようとする クレイジー ビート お前だけは俺を信じさせてくれ クレイジービート……

5       笑顔見せて

笑顔見せて そのすべてを 今すぐ知りたいと思うから その涙にかくされた せつなさに wow promiss you 止まった時計は my heart keep you すべてをつつむように just failin you 癒えない傷さえ まどろみの中で消えてゆく ほほおづえついた横顔に やさしい光が i pray for you この頃 ちょっと 不安ばかりが多くなってるけれど 心から 笑えたのなんていつぶりになるだろう 気づけばただ人の多さにとまどっていただけ sorry may i sleep in you wow 笑顔見せて そのすべてを 今すぐ知りたいと思うから その涙にかくされた せつなさに wow promiss you 痛くてもいい 今この扉 を開いて 目の前にあるものなんて信じられないも のばかりで 気づけば未来があることすら忘れてい た sorry may i dance in you wow 笑顔見せて その すべてに いつもやられているから その笑顔にか くされた せつなさに wow promiss you 痛くても いい 今この扉を開いて 笑顔見せて そのすべてを 今すぐ知りたいと思うから その涙 にかくされた せつなさに wow promiss you 笑顔 見せて そのすべてに いつもやられているから その笑顔にかくされた せつなさに wow


6        JYURIA

あいつは今も so crazy non senseの数ほどお前が 叫ぶ いつまでもはっきりしないお前がso bad とどまることを知らない時代を作る 俺らが今先を走る oh my jyuria くだらないメディアにno thank you あいかわらずのせつなさにi want good bye 叫ぶ力が強ければお前に meet again もう後戻り はできない俺らにsay a message 叫んでくれ be myself oh my jyuria お前に今伝えたい この世界 を変えるのは お前しかいない oh my jyuria 熱く 抱きしめてくれ 前が見えないほどに 今 お前が my sweet 叫ぶ俺らが not good always いつまで も直らない sadness everyday いつになればこの 気持ち break from me たまらない苦しみに set fire 叫んでくれ be yourself oh my jyuria お前のやさしさに oh my jyuria くるいそうになる oh my jyuria お前がいなきゃ oh my jyuria 俺達いくとこ ねえぜ oh my jyuria oh my jyuria お前に今伝えたい この世界を変えるのは お前しかいない oh my jyuria 熱く抱きしめてくれ 前が見えないほどに 今 お 前が my sweet oh my jyuria お前に今伝えたい こ の世界を変えるのは お前しかいない oh my jyuria 熱く抱きしめてくれ 前が見えないほどに 今 お前が my heart