Pちゃんが初めて水族館に行きました!
P-chan went to the aquarium for the first time!





すみだ水族館はとても良いですうお座
Sumida Aquarium is so nice


Pちゃんはまだ歩かないし
大きくないし
キレイだし
ピッタリです!
Since P-chan can’t walk yet,
It’s not too big,
And it was so beautiful
It was the perfect place for us!


音譜とても楽しかった音譜
We had a lot of fun!





Pちゃん
ずーっとキョロキョロしました目
P-chan couldn’t stop looking at everything!


パパも楽しんだ!
仕事を休んだので
平日に行きました晴れ
全然混んでいなかったグッド!
Papa had a lot of fun too!
He took some days off work 
so we could go on a weekday. 
It wasn’t crowded at all!




ここからずっと#StayHome
をやってます!
From now we’ll practice #StayHome


私のアメリカに住んでいる友達は
もうワクチンをやりました。
羨ましいですけど、
日本で負けるな!
My friends in America have 
already gotten the vaccine. 
I’m so jealous, but I’ll do my best living in Japan!


みんな健康を守ってねニコニコ
Stay healthy everyone!