ストロボエッジ x murasaki sports | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

ストロボエッジ x murasaki sports

友だちと一緒に、少し出演させていただいたストロボエッジの映画を観に行きました。
I went to watch a movie I am in called sutorobo edge with my friends 

可愛いストーリーで、観ててドキドキしました。
若いっていいな~可愛いな~ってニヤニヤしちゃいました。
The story was really really cute that made me smile!  It reminded me of when I was teenager lol 

自分が出てるのが新鮮で。
私ってこう見えて、こういう声してるんだぁって思いました!
Went I watched my role in the movie theater it made me smile ane laugh. It was strange to see myself in a movie and my voice sounded different for some reason. I guess that's my real voice lol

動いてる自分好きかも!(^○^)ストロボエッジ出れて本当に嬉しい!!
スタッフの皆さんありがとうございました!!!
いつもと違う現場で勉強になったし、本当楽しかったです。
マネージャーさんもありがとうございます!

写真以外にも今後いろいろな表現できるお仕事もやっていきたい!!(^○^)
ストロボエッジは3/14から公開だよ。是非見てね♥
I really loved seeing myself in a movie. Soo happy to be part of this movie. Thank u to all the staff part of this amazing job!
And I can't forget to thanks my managers too
It was such a great challenge and experience for me. I really had lot of fun shooting for this movie. From now on I still want to challenge new things and keep acting and modeling and working for TV shows 
The movie will be shown at the theater from 3/14 white day 💕 please go check it out!
{60D40ADC-BCEF-4976-9E2C-88C254897C0F:01}

映画観た後は、Star jewelryのeventへ行ってきました。
After the movie I stopped by star jewelry event 
{E419B051-9C6E-434A-8B2B-16AE54D57989:01}

シンプルで可愛い!
Simple and cute! 
{9D80C3CE-75FC-4A40-AD60-912C1BE47863:01}

イベントの後は、最近ハワイでお世話になったムラサキスポーツチームとご飯!
カタログがいい感じでテンション上がりました~!!
ムラサキスポーツチームの皆さんありがとうございました!!!😍😍😍

3/28から店舗などで見れるみたい!
水着恥ずかしい~笑 でも見てね!!
After the event, I had dinner with murasaki sport crew I worked with in hawaii recently
They brought me the catalog and I was sooo beautiful that made me feel so excited and happy about it!!! Thank you guys for such an awesome job!!!! 
Check my bikini photos at the store from the 28th of this month♥
{B07C1C02-1A22-43CD-B592-5B93FB8F3C8D:01}

Juliana Minato キスマーク

Instagram: julianaminato