paris last day | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

paris last day

今日はパリでの最後の日
お天気が凄く良くて、朝のArc de triompheを見に行く事に。
Last day in Paris. the weather was perfect so I went to ARc de triomphe.


本当に大きい!っていうか、本当に綺麗!!
It is soo big! and so beautiful!








上まで階段で上がる事に
I took the stairs to go to the top.


頑張ってeiffel towerを写真に写そうとしたら、親切なお姉さんが撮ってくれたよ!
恥ずかしい。。でも嬉しい!♡ステキ!
I was trying to take a picture of myself with the eiffel tower in the back when a nice lady offered to take this picture for me.
I was so happy! I love nice people!



その後はランチ^0^
lunch time!


大好きなEiffel towerともお別れ!:(
Bye Eiffel tower. I will miss you!


その後パリで知り合った方に、今パリで人気のステキなバーに連れて行ってもらいました。
フランスの有名人などもVIPに来てました。私は誰か分からなかったんだけど。。笑

ステキな場所でした。
屋上まで階段で上がるの!なんだか隠れ場所みたい。気持ちよかった~
Someone I met in Paris took me to this hidden but popular bar that has a nice view of the city.
Apparently lot of celebrities goes there.
Someone very famous was at the VIP area that day.
Such a lovely place!



私は大好きなマルガリータを!^^
my margarita!


大好きな教会にも少し寄れたし、
we passed by my favorite church on the way back.


散歩しながら沢山お話してたんだけど、ここの場所の名前なんて言ってたか忘れちゃいました。
夏は椅子とかがいっぱい並んで、にぎやかで楽しい場所みたいです!
We walked a lot and talked a lot while he was giving me a quick tour. But I dont remember the name of this place. But apparently on summer time, people put the chairs around here and it is very beautiful and a fun place to hang out!


夜は、オランダxメキシコの試合を見ました。
2-1でオランダ勝ちました!予想通り!オランダ好きです。
Colombia 2-0 uruguaiで、コロンビアが勝ちました。

初パリ、本当に良かったです。又来ます!
沢山刺激があって新しいカルチャーも学べたし、やっぱり新しいとこに行くのって本当に大事だなと思いました。
今回、一人でパリとバルセロナに行くって決めてからドキドキしてました。新しい場所、カルチャー、人、言葉に囲まれていろいろと考え事もしてました。この旅ができて本当に嬉しかったです!

そしてパリやバルセロナで出会えたお友達たち、ありがとうございました!
人生は生きる。人生は楽しむ。人生は自分の物!
I watched holanda x mexico at night. Holanda won 2-1 as i thought they would.
I like Holanda! ♡
and of course colombia won 2 -0 against Uruguai.
I will definitely come back to Paris. It was my first time but I simply loved it!
It is always fun to see different places, culture, languages and people.
at first I was scared to travel by myself to Paris and Barcelona but excited at the same time.
I had lot of fun the same way i had some difficulties at both places. But that is just normal and everything will just become part of my memory. I am glad I experienced everything.
Thank you for everyone I met in both place. It made this trip extra fun for me! It definitely made me think about my life in a different way.
We have to live and enjoy our life. Because it belongs to us! Make the most of it!


Juliana Minato キスマーク

Instagram: julianaminato
twitter: juliana_minato
facebook:www.facebook.com/julianaofficial