Paris!!!! パリ | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

Paris!!!! パリ

みんなヤホー!!!今回sweetの撮影ではじめてパリに行きました!!
ずっと前から行きたかったので本当にわくわくしてました!!

パリに着いたのが夜の21h近く なのにこんな明るさ!!本当に遅くまで明るくてビックリしました。
最初は、まさか朝の9時でスケジュール見間違えたかな?!って思ったよ!

着いてからすぐの撮影。飛行機で寝るべきだったかな?!って思いました!笑
でも遅くまで明るいって凄くうらやましい!!!
Hi everyone!! I went to paris for sweet magazine shooting for the first time!
Ive always wanted to go to Paris so I was very excited about this!
We arrived in paris near 21h but it was so bright outside that I thought I made a mistake on my schedule. I thought oh,oh... are we gonna start to shoot in few hours?? I wish I slept on the plane... :( but luckily it was really 21h. So we went to grab some delicious dinner.



パリに着いてまずビックリしたのが、バイクのサイズ
アメリカでもこんなに大きくないよ!笑 乗ってみたい!!!
I was surprised with their motorcycle size! I usually would say american size but not even in USA is big like this lol


夜ご飯はこんな感じ
美味しい場所をセレクトしてくれたまきさん♡
Our dinner! Thank you Maki for the lovely selection!






美味しかった!!

ホテルはオペラに近いLa maison favartに泊まったよ。可愛いお部屋!!
パリにいるの信じられない感じでした!!
This is my room. We stayed in the hotel near Opera called La maison favart! Isn't this room lovely?! Loved it!!


日本xギリシャをバーで見てきました!
I couldn't resist to go watch Japan x Greece at the bar with my homey Nicole.
{375BD239-D605-458D-9E96-F099728E4451:01}

みんなおやすみ!!
Honestly , this was a boring game. We were like, I think this is going to be 0x0. And we were right! Oh well.. lol
Good night everyone!!!


Juliana Minato キスマーク

Instagram: julianaminato
twitter: juliana_minato
facebook:www.facebook.com/julianaofficial