Aula 展示会 - Aula Exhibition | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

Aula 展示会 - Aula Exhibition

Aulaの展示会に行ってきました!
大人っぽいお洋服が沢山ならんでたよ!
I went to Aula cloth exhibition.
photo:01

一番好きなのがこれ!
ハンドメイドなんだって!ステキ!
I like this outfit! It is all hand made! Love it!
photo:05

丈が短めなトップも沢山あったよ!
シースルータイプ好き!!
I saw lot of short tops like this and i love see through types of cloth!!
photo:02

これもかっこいいよね!
This one is cool too!
photo:03

色違いもあったよ!!
この色好き!!
I love this color too!!
photo:06

私が大好きなシャツ!この色も良いね!
and shirts shirts shirts!! love it!
photo:07

フラワープリントのレザースカート!
柔らかくて可愛いよね!
This skirt are made with thin leather with this lovely flower print! Very pretty and useful!
photo:04

カロとアウラのかわしまさん♡
With Caro and Kawashima from Aula press.
photo:10

そして私が大好きな植物が沢山かざってあったよ!
トロピカルな感じで好き!
This is one of my favorite plant! Tropical just the way I like!
photo:08

お昼は中目黒にあるカフェでランチ!
またローストビーフ!笑
For lunch I had roast beef again in Nakameguro
photo:09

Juliana Minatoキスマーク