Lily brown mook book | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

Lily brown mook book

Lily Brownのmook本撮影!
Lily brownの撮影、楽しみにしてました!

メイクさんは私が10代の頃、
とってもお世話になったメイクのJiroさん。
久しぶりにお会いしました。
当時は子供だった私。。大人になって
なんだか恥ずかしかった(笑)
Jiroさんは変わらず優しくてサバサバしてるんだけど、
変わってなくて、安心したよ!
I had a shooting for Lily Brown mook book after the sweet magazine shooting in the morning. I has excited to shoot for lily brown because the outfits are so cute!
Today's make-up artist was Jiro san. I used to work with him a lot like everyday as a teen ager and finally we got to meet and work together! Aww what a fun day!! But we felt awkward at the same time because I am grown up not a kid anymore. But hasn't changed at all! Which is a good thing.

湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba-image
もう秋冬の撮影!早いよね!
外はとっても暑いのにー!
秋冬だからネイルもダーク!
We were shooting for a/w cloth while it is hot burning outside. But since we were shooting for A/W cloth, the nail was dark too. 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba-image
湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba-image
楽しくお仕事ができました。
みなさんお疲れさまでした!!l
Mook本楽しみ!
The shooting finished smoothly on time and I had so much fun with this crew!
Thank you everyone!! I am so excited to see the mook book !
湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

Juliana M.キスマーク