shooting - wedding | 湊ジュリアナ オフィシャルブログ「Lovely Days」Powered by Ameba

shooting - wedding

sweet 6月号に掲載されるWeddingの撮影をしました!

今回のメイクはナチュラル。
メイクを担当してくれたフジワラミホコさんとは
私がティーンの頃からのお付き合いなんだけど
この日はすごく久しぶりに会えたから嬉しかったな。
I had a wedding shooting. This time, the make-up was very natural made by Mihoko.
I used to work a lot with her long time ago when I was still a teenager so I was very happy to get to meet and work with her again.
photo:01

いくつか着たドレスの中でこのドレスがお気に入り。
シンプルな中にフロントとバックにあしらわれたレースのディテールが綺麗でした。
This is one of my favorite dress I wore today. Its simple but very classy. The lace detail of the front and back style is very beautiful.
photo:04
photo:03

撮影現場は女性だけだったからかテンション上がっちゃって
ずっと笑顔で撮影してました。
楽しい雰囲気が伝わるといいな。
みんな大好きだよ!!おつかれさまでした!!
We only had woman staff working at the house studio. We talked and laughed a lot. What a Fun day!!! Thank you girls!!! Love you all!
photo:02