Due to my recent busy schedule, I was not able to make any posts.
私は現在の忙しさで何も投稿するのが出来ませんでした。

Today I promised myself that I will write one post every day, no matter how long or how SHORT. 笑
今日から毎日せめて一回ブログを投稿すると自分に約束しました。どんなに長くても、どんなに小・さ・く・て・も 笑

It is a little late here, so unfortunately today will be a short one.
こちらはちょっと遅いので、あいにく今晩は短くします。


In the last month or two a lot of things have changed around me.
この最後の1・2ヶ月は私の周りで沢山のことがかわりました。

I will write in more detail about those in the upcoming posts.
それについて来たるポストにもっと詳しく説明しておきます。