o hayo u go za i ma su


今日第一次用呢個blog打字 :)

應該幾好玩的XD


好想好想睇日本雜誌

冇$$ :(

家姐又唔買...佢可以係GYM到睇


講番今日ar

我唔駛番PD (正ar)

接住落黎個個星期要ut..

真煩..

我都唔想溫la...

呢間學校真係唔識教人..

ut既上一個禮拜竟然比人出街玩..

真係痴線...


jya na