o hayo u go za i ma su
今日第一次用呢個blog打字 :)
應該幾好玩的XD
好想好想睇日本雜誌
冇$$ :(
家姐又唔買...佢可以係GYM到睇
講番今日ar
我唔駛番PD (正ar)
接住落黎個個星期要ut..
真煩..
我都唔想溫la...
呢間學校真係唔識教人..
ut既上一個禮拜竟然比人出街玩..
真係痴線...
jya na
o hayo u go za i ma su
今日第一次用呢個blog打字 :)
應該幾好玩的XD
好想好想睇日本雜誌
冇$$ :(
家姐又唔買...佢可以係GYM到睇
講番今日ar
我唔駛番PD (正ar)
接住落黎個個星期要ut..
真煩..
我都唔想溫la...
呢間學校真係唔識教人..
ut既上一個禮拜竟然比人出街玩..
真係痴線...
jya na