P o i s o n * J (Ame分區)

P o i s o n * J (Ame分區)

......是懶懶虫用黎話比人知[我5懶0家!><]0既展廳~ha!XD

我受(多句)Ame LA!!!

開得我好X麻煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=皿=


哩到以後就係我0既分部LA~WAAHAHAHAHAHA.....

希望我會UPDATE LA!! =_=''

Amebaでブログを始めよう!



0黑~我決定左做1/3 size =w=

因為可以比tomo他們著嘛~wahahahaha....

0恩!希望會成功完成一份完美0既作品!!*求神保佑*









wahahahaha~~~終於都完成晒la!!

可以交得功課la~=w=


個人好中意第一個花,不過佢真係織左我2堂,搞到我好沮喪!! =皿=

不過皇天不付有心人,我終於成功la!!!!!!!(^ε^)




剛出爐的AI 作業......手筆非常粗劣.......個樣好唔完美呀!!( ̄^ ̄)

擺出黎自在SHOW下終於都出現左個臭樣!!!XD

除左個樣,仲有個身...即係仲有大把野要''斗'' (TωT)

要''斗'' 三個.... (TωT) AI高手快救我!!(/TДT)/

有無快捷方便一筆過的AI超音速成法~o(TωT )



新葡京蓮花池0既水蓮,

攝於與同事去新葡京自助餐時~XD

應該是滿久遠的事~XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD




某天,(乙水)仔.某葡國菜餐廳天花上掛著的燈!

那裡食物一段,不過感覺不錯,是聚會的好地方!


=-=''

好鬼難用0既Ame....難用到想打人....

不過又好想戰勝佢....囧一個........