我受(多句)Ame LA!!! 開得我好X麻煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=皿= 哩到以後就係我0既分部LA~WAAHAHAHAHAHA..... 希望我會UPDATE LA!! =_=''
完成了!!! wahahahaha~~~終於都完成晒la!! 可以交得功課la~=w= 個人好中意第一個花,不過佢真係織左我2堂,搞到我好沮喪!! =皿= 不過皇天不付有心人,我終於成功la!!!!!!!(^ε^)
人面 剛出爐的AI 作業......手筆非常粗劣.......個樣好唔完美呀!!( ̄^ ̄) 擺出黎自在SHOW下終於都出現左個臭樣!!!XD 除左個樣,仲有個身...即係仲有大把野要''斗'' (TωT) 要''斗'' 三個.... (TωT) AI高手快救我!!(/TДT)/ 有無快捷方便一筆過的AI超音速成法~o(TωT )