Original song by David Guetta ft. Justin Bieber

 

※意訳している部分あります。

 

※カナルビはかな表記では完全に表現できないので、必ずしもこう読むものだと断定するものでありません。

 

のぅりみっりぃんだすかぃ
No limit in the sky
君のためなら

でらぃうぉんっふらぃふぉゆぅ
That I won't fly for you
無限の空をどこまでも飛べる

のぇめのてぃぁずぃんまぃあぃ
No amount of tears in my eyes 
君を想うと目から涙が

ぜらうぉんっくるぁぃふぉゆ おぅ のぉ
That I won't cry for you, oh no
無限に溢れる

うぃすえぶりぃぶぇす でらぃてぃっ
With every breath that I take,
呼吸をするたび
 
あぃうぉんちゅぅとぅしぇぁ でっえぁうぃぅみぃ
I want you to share that air with me
同じ空気をわけいたい

でぇすのぅぷろみす でっあぃうぉんっきぃっぷ
There's no promise that I won't keep
君との約束はどんなことでも守るよ

あぃるくらんままぅんてんでぁすのんとぅすてぃふ
I'll climb a mountain,there's none too steep
どんな険しい山だって越えてみせるよ

うぇにっかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事となると

でぁすのぅくらぃむ
There's no crime
罪なんて関係なくなる

れっつてぃっぼぅそぼぁそぅるず
Let's take both of our souls
僕等の魂を取り出して

えんいんとぁとぅわぃん
and intertwine
混ぜ合わせよう

うぇにかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事を話すから 

どんっびぃぶらぃんっ
Don't be blind
目を閉じないで

うぁっちみぃすぴぃくふろんまぃはぉ
Watch me speak from my heart
僕の心からの声を聞いて 

うぇにかむす とぅゆぅ かむす とぅゆぅ
When it comes 2U,Comes 2U
君の事ことを想ってるんだ 君の事を

あぃうぉんちゅぅとぅしぇぁでっ
Want you to share that
共有してほしい

(うぇにかむす とぅゆぅ)
(When it comes 2U)
(君のことを)

きゅぅぴりならぃ
Cupid in a line
一列に並ぶキューピッド

ねろぉがっちゅねぃもに おぅ いぇ
Arrow got your name on it, oh yeah
矢印には名前が書いてある

どんみさろならぅ
Don't miss out on a love
愛を見逃して

えんりぐれちゅぁせぅふぉに おぉ
And regret yourself on it, oh
後悔なんてしないで

おぷなぴゅぁまぃん くりぃゆぉへっ
Open up your mind, clear your head
心を開いて 複雑に考えないで

えぃんっがっらうぇいがっとぅえねんてぃべっ
Ain't gotta wake up to an empty bed
空のベッドでなんて目覚めないで

しぇぁまぃらぃふ いっちゅぁすとぅきぃふ
Share my life,It's yours to keep
僕の人生を分かち合って 君のものでもあるから

なぅでらぃぎふとぅゆぅおぅろんみぃ
Now that I give to you all of me
君に僕のすべてをあげるよ

うぇにっかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事となると

でぁすのぅくらぃむ
There's no crime
罪なんて関係なくなる

れっつてぃっぼぅそぼぁそぅるず
Let's take both of our souls
僕等の魂を取り出して

えんいんとぁとぅわぃん
and intertwine
混ぜ合わせよう

うぇにかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事を話すから 

どんっびぃぶらぃんっ
Don't be blind
目を閉じないで

うぁっちみぃすぴぃくふろんまぃはぉ
Watch me speak from my heart
僕の心からの声を聞いて 

うぇにかむす とぅゆぅ かむす とぅゆぅ
When it comes 2U,Comes 2U
君の事ことを想ってるんだ 君の事を

うぁっちみぃすぴぃくふろんまぃはぉ
Watch me speak from my heart
僕の心からの声を聞いて 

うぇにかむす とぅゆぅ かむす とぅゆぅ
When it comes 2U,Comes 2U
君の事ことを想ってるんだ 君の事を

あぃうぉんちゅぅとぅしぇぁでっ
Want you to share that
共有してほしい

うぇにっかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事となると

でぁすのぅくらぃむ
There's no crime
罪なんて関係なくなる

れっつてぃっぼぅそぼぁそぅるず
Let's take both of our souls
僕等の魂を取り出して

えんいんとぁとぅわぃん
and intertwine
混ぜ合わせよう

うぇにかむす とぅゆぅ
When it comes 2U
君の事を話すから 

どんっびぃぶらぃんっ
Don't be blind
目を閉じないで

うぁっちみぃすぴぃくふろんまぃはぉ
Watch me speak from my heart
僕の心からの声を聞いて 

うぇにかむす とぅゆぅ かむす とぅゆぅ
When it comes 2U,Comes 2U
君の事ことを想ってるんだ 君の事を

かむす とぅゆぅ
comes 2U
君の事を

かむす とぅゆぅ
comes 2U
君の事を