New York story 06 夢のようなジャムセッション in Brooklyn!! | Vocalist SETSUKO KIDA

Vocalist SETSUKO KIDA

私は甲状腺種切除手術によってファルセット(裏声)を失ってしまった事がきっかけで Jazz Vocalist になったのです。
手術の後、13年間も歌えませんでしたが、New York留学が私の人生を変えて、今もNew Yorkとつながりながら学び続けています。

おひさしぶりで~す! LONG TIME NO SEE!! 目

東日本大震災がおこり、本当に被災者の皆様にはお見舞い申し上げます。
We had the east Japan great earthquake .
I'd like to express my sympathy to all of the victims from the bottom of my heart.
私もこの間、色々忙しく、更新できずにごめんなさい。
I haven't updated my blog easily since that earthquake..

さて、Anyway,

3月の渡米では大切な友達の結婚記念日&誕生日パーティーがありました!
I had my closest friend's wedding & birthday party at my last time stay of New York in March.ドキドキ

彼等のパーティーではミュージシャンが集まり、交流を深めながら飲物と食事を楽しみ、そしてジャムセッションが始まりました! どうやらパーティーは朝まであったようですが。。。

The musicians were gathering and enjoyed talking with each other over drinking and eating.
Then the private jam session has started...!! 音譜
It was until in the next morning...

もちろん、私もこのゴージャズなバンドで歌いました。。
ひとつは「 My one and only love 」。。とってもしあわせでした~。!!
Yes, of course, I sang with their luzurious band...
I was so happy!!チョキ

最高にゴージャズなブルックリンの夜でした。。。
it goes without saying that it was amazing special night in Brooklyn...

リアルなジャムセッション、他のミュージシャンの演奏や歌も楽しめました。
It was the real jam session so I enjoyed other musician's singing and performances.


$jazzbossaloverのブログ$jazzbossaloverのブログ$jazzbossaloverのブログ



まずは私の大好きなVocalist の Sophie Milmanから。
First, Listen to one of my favorite singers Sophie Milman.





そして、しっとりせつなく聞かせてくれる Hank Jones !!
Next is heartbreaking beautiful piano playing with Hank Jones.





最後は男性シンガー Sting の歌で。
At last, here is mail singer Sting...Enjoy his singing.





Take Love Easy/Sophie Milman

¥1,602
Amazon.co.jp

ペタしてね