昨日はとてもフィジカルな試合だった。きれいな試合ではありませんでしたが、いいサッカーが出来てたと思います。相手はロングボールが多くフィジカルなチームでした。僕たちはポゼッションサッカーが好きですが、昨日は相手のロングボールサッカーに合わせる展開でした。個人的にはあまり好きなサッカーではないですが、試合終盤には勝てるチャンスもありました。これもサッカー!
プレッシャのかかったビッグゲーム、大好きです。去年は福岡に3回負けたのでリベンジしたかった!
4試合で勝ち点5!J1シーズンまずまずのスタートだと思います。まだまだ課題はいっぱいありますがシーズンは長いので楽しみです。
今日はリカバリーデイ!水曜日のナビスコ杯に向けて準備をしたいです。
僕にとって今シーズン初のホームでの試合。熱い応援ありがとうございました。ジュビロファンは本当に僕にとって特別です。今シーズンもよろしくお願いします🙏🏽

{16F61370-645B-4557-A09D-354C38B1DC6F}


We had tough physical game last night against Fuokoka, I thought we played ok it wasn't a game where there was a lot of good football played and that's mainly because they play the long ball game and there play is based upon direct balls and the physicality of there members where they try and bully there way to victory that's not to say it's not effective but from a personal point of view I wouldn't enjoy that kind of play. We are a passing team and have a lot of rotation but yesterday we had to play more disciplined and play the physical game and I think we gave as good as we got! Maybe we could of won at the end we had some good chances but it wasn't to be. 
I love playing in big games and this was because they haven't won this year and last they beat us 3 times. 
I think our j1 campaign has been decent so far, we have had some tough fixtures but we have prevailed with 5 points hopefully we can improve but I think it's a good start especially against the teams we have played. 

Today is a recovery today for us and that's very important as we have nabisco cup Wednesday and need our bodies ready to go again. 
It was great to get back infront of our fans again and play in such a  wonderful atmosphere Jubilo fans will always be in my heart 🙏🏽