皆さん、お久しぶりです。僕のシーズンもやっと開幕です!
僕自身にとって、いろいろな理由で難しいプリーシーズンでした。特に怪我でちゃんと練習できなかったのが痛かったです。
僕は怪我してる時はイライラがたまってしまう性格ですが、チームメイト達がみんないいムードを作ってくれたことに感謝です。

名古屋戦の後、松井選手などと話し、チームミーティングをして去年と同じようなプレーやムードをチームとしてどうやって作れるかを話しました。

僕が言えたのは、”試合中、パスやシュートがいい方向に飛ばなくても、相手に運動量で勝てばそれだけで勝てる試合もある!”

今シーズン、誰も予想してなかったレスターのプレミア一位。彼らはスター選手がいっぱいいるわけでもないが、相手より多く走り、頑張りで全てのチームに勝っている。
昨日の浦和戦、僕たちはお互いを信じ合い、ディフェンス面で頑張りました。同点弾を入れられた時も諦めず勝点3を信じ続けました!
試合終了のホイッスルが鳴るまで走り続けた成果がありました!ビッグチーム相手だけではなく、今シーズン全ての試合で昨日みたいなハードワークを見せたいです!
これからも応援よろしくお願いします。
FORCA JUBILO













Hi guys I'm back for the new season!!
Personally it's been a long frustrating pre season for me for many reasons but mostly because I was injured throughout...
Being injured always makes me very moody and frustrated but my teammates always tried to raise my spirits and I thank them all for that...

After a disappointing opening game v Nagoya Me Daiski and some of the other experienced players thought it would be a good idea to have a team meeting (just players) and really just talk about how we could be better as a team and re discover that great team spirit we had last year!!

My words are always
WE MIGHT NOT SHOOT WELL OR PASS WELL OR PLAY WELL BUT YOU CAN ALWAYS RUN HARD AND PLAY HARD AND SOMETIMES THAT ALONE CAN GET YOU RESULTS.

I think that's what Leicester have done this year they don't have the most gifted players but they out work there opponents mostly and that gets them results.
And that's what we did yesterday, we stayed strong defensively we fought for each other we put our bodies on the line run hard played aggressive and we had total belief even we they got the equaliser!
The feeling of jubilation afterwards is worth every inch of HARDWORK and we need that all season not just against the best teams...
FORCA JUBILO