Winter has come! | Begin again!

Begin again!

be a good girl...for you!


Today was the closing ceremony of the second semester of school!
The Second Semester had a lot of funドキドキ
School festival,Sports Festival,  Etc etc...
Every day is exciting, I was fulfilling!
I look forward to three semester!


今日は、二学期の終業式でした!
二学期は楽しいことがたくさんあって、
毎日が刺激的で、本当に充実してましたドキドキ
三学期も、あっという間なんやろなー(´・ω・`)

補習もなかったし、冬休み楽しみますよーー笑ヽ(゚◇゚ )ノ

Photo!!▼▼

Begin again!-1356072206727.jpg

Begin again!-1356072213351.jpg


手がいっぱいで気持ち悪いですね。笑
私は、弓道部なんですけど
弓道の的のマスコットを
部員の子が作ってくれましたドキドキドキドキ

男の子も女の子も全員おそろいドキドキ
わーいヾ(@°▽°@)ノ