今日 朝起きたら 死者・行方不明者合わせて 1300人 とニュースに表示されていました。

驚きのあまり 声が出ません。


今朝まで私の住んでいる地域は ほとんど 影響がなかったので ほとんど 実感がわきませんでした。


でもテレビを見たら家とか車とかぐしゃぐしゃに なっていたので今回の地震の規模の大きさを改めて知る事が出来ました。


私に 出来る事は 多分 ありません。本当に 弱くて 無力な 人間です。

だけど 皆様の無事を ただただ 祈っています。


$アメリカ大学進学を目指す高校生のブログ★*

Students hold candles as they pray for Japan's earthquake victims inside their school in the western Indian city of Ahmedabad March 11, 2011. The biggest earthquake to hit Japan in 140 years struck the northeast coast on Friday, triggering a 10-metre tsunami that swept away everything in its path, including houses, cars and farm buildings on fire. A tsunami warning has been issued for the entire Pacific basin except for the mainland United States and Canada following a huge earthquake that hit Japan on Friday, the Pacific Tsunami Warning Center said. REUTERS/Amit Dave