Hello everyone!  Lensei here.  




皆さん、こんにちは!レンセイです。

Last night we played at border in Fukuoka.  


昨夜、私たちは福岡のボーダーで演奏しました。






It’s always a pleasure to play there.  The live house was designed by a musician, and it shows. I could really hear every element of the music!  


いつもそこで演奏するのは喜びです。ライブハウスはミュージシャンによって設計されており、それが分かります。本当に音楽のすべての要素が聞こえました!








It’s also in a really nice place.  


場所もとても素敵です。




Recently I’ve been trying to get healthier.  While I was in Fukuoka, I found a gym to exercise in.  


最近、健康を気遣っています。福岡にいる間、運動するためのジムを見つけました。



I also got back my allergy test results.  It was the first allergy test I’d taken in nearly 20 years.  


また、アレルギー検査の結果も手に入れました。これは私が約20年ぶりに受けた最初のアレルギー検査でした。

Things have changed!  


いろいろと変わりました!

I’m no longer allergic to dairy products, like milk!


今はもう乳製品に対してアレルギーがありません、例えば牛乳!

But I do still have a couple of milder food allergies.  


ただし、いくつかの軽度の食物アレルギーはまだあります。

Wheat…


小麦...

…and rice.  


...そして米。

Rice.  Who gets allergic to rice?!


米に対してアレルギーになる人って誰なんだろう?

I only know one person who was allergic to rice.  


私は米にアレルギーのある人を1人しか知りません。

My grandmother.  


祖母です。

I guess it runs in the family. 


家族に遺伝するのかもしれませんね。

So last night, I tried to have a non-allergenic meal.  


だから、昨夜はアレルギー反応の起こらない食事をしようとしました。




French-fry nachos!  Potatoes are fine!


フライドポテトのナチョス!ジャガイモは大丈夫!

I’ll talk to the doctor once I get back to Tokyo.  The rice allergy seems pretty mild, so maybe white rice is ok.  I guess I’ll find out.  


東京に戻ったら医者に相談しましょう。米アレルギーはかなり軽度のようなので、白米なら大丈夫かもしれません。試してみるしかありませんね。

Anyways, that’s all.  We’re off to a Kumamoto now, for our next show at Kumamoto CIB.  


とにかく、以上です。次は熊本CIBでの次のショーに向けて熊本へ行きます。



Kumamoto, here we come!


熊本、行くぞ!

Lensei