Hi everyone!  Lensei here!


皆さん、こんにちは!Lenseiです!




We’re in Nango, in Aomori!


青森県の南郷にいます!









We sang at the Nango Jazz Festival.  The other featured acts were Tropicos, MALTA, Geila Zilkha, Ruike Shinpei and Yamashita Yosuke. 


南郷ジャズフェスティバルで歌いました。他の出演者はTropicosMALTAGeila Zilkha、類家心平、山下洋輔さんなどがいました。


What names!  It was great to share a stage with such eminent people.


なんて素晴らしいメンバー!こういった著名な方々と一緒にステージを共有できてとても嬉しかったです。







And the stage was fantastic!  


そしてステージは素晴らしかったです!


It was very hot though.  


ただ、とても暑かったです。


During the set, the sun started shining directly on us.  There is of course a risk of heatstroke, but the sun actually gave me energy!  I felt like a “solar powered” singer, with renewable energy.  ^_-


セット中、太陽が直接私たちに照りつけ始めました。熱中症のリスクもありますが、実際に太陽は私にエネルギーを与えてくれました!再生可能エネルギーで動く「太陽光発電シンガー」のような気分でした。^ _-


Here’s our list of SDGs (songs done great): 


ここに私たちが歌った曲のリストを載せます:


01. Route 66

02. You Can’t Hurry Love


03. Englishman In New York

04. You Do Something To Me


05. A Groovy Kind Of Love


06. Volare


07. I Got Rhythm

08. So In Love


09. Tammy


10. New York Life







I would like to thank the organizers of Nango Jazz Festival.  They made our stay here very easy and worked hard to create a wonderful experience despite the hot summer weather.  


南郷ジャズフェスティバルのオーガナイザーに感謝したいと思います。夏の暑い天候にもかかわらず、彼らは私たちの滞在をとても簡単にしてくれ、素晴らしい体験を作り出すために一生懸命働いてくれました。


I would also like to thank the sun.  The burning feeling on my face really helped me hit the last high note of Tammy!  


また、太陽にも感謝したいと思います。私の顔に熱を感じたことが、実際にTammyの最後の高音を出す助けになりました!


Seriously, it did.  Help often comes in unexpected ways.  


真剣に、助けは予期しない形で現れることがあります。





Now the sun has set, the music is soft, and we’re about to sing a final song with the other performers.  It’s funny - the sun was so hot today, but only after it’s gone will we sing, “On The Sunny Side Of The Street.”


今は太陽が沈み、音楽は穏やかに流れています。私たちは他の出演者と最後の曲を歌う予定です。面白いことに、今日は太陽がとても暑かったのに、「On The Sunny Side Of The Street」という曲を歌うことになりました。





We were certainly on the sunny side today.  And it was wonderful.  Thank you, Nango!  Thank you, everyone!


今日は本当に素晴らしかったです。ありがとうございました、南郷!皆さん、ありがとうございました!




Lensei


P.S. We did it!  Encore with everyone!


ピ。エス。やった!皆んなのアンコールだった!