Hi everyone!  Lensei here.  
皆様こんばんは!レンセイです。

And Kojiro too.  We’re waiting for the train.  
それとコージローです。帰りの電車を待っています。

While we wait, let me tell you about our performance today.  
待っている間、今日のライブについて書きますね。


We sang in Hashimoto!  We haven’t sung here since 2014, and this was our first official concert!
今日は橋本で歌いました!この会場、杜のホールはしもとに訪れるのは2014年以来で、公開のコンサートとしては初めてでした!


The stage was great.  Very atmospheric. 
ステージは最高でした。雰囲気良いです。
The band looks so good!  They sounded even better.  
バンドも良いサウンド!とても良い音が鳴っていました。
Halfway through the concert, our pianist Narita Yuichi brought out his accordion.  It was great!
コンサートの中盤、ピアニストの成田さんがアコーディオンを披露してくれました。これまた素晴らしかった!

We’re doing a special a cappella collaboration with him at Kannai Hall on September 29.  Just Narita-san and his accordion, and us!  Be sure not to miss it!
9月29日、関内ホールにて成田さんとジャミンのアカペラのみというコラボでコンサートをします。こちらもお見逃しなく!

Here’s the setlist for the first half:
以下、前半のセットリストです。

01. Come On Get Happy
02. Jenny Kissed Me
03. Besame Mucho
04. The Rose
05. Take The A Train
06. On The Sunny Side Of The Street
07. LA LA LA LOVE SONG
08. 少年時代
09. Fun Fun Fun

And here’s the setlist for the second half:
以下、後半のセットリストです。

10. I Need To Be In Love
11. Amapola
12. C'est Si Bon
13. Charade
14. Anything Goes
15. Route 66
16. So In Love
17. Crying
18. Peace On Earth

<アンコール>
19. Can't Take My Eyes Off You
20. さくら

Well, that’s all from us today.  It was wonderful to be able to sing for people again.  
I’ve just passed a train station that summed it up for me:
"Yabe" 「矢部」.  But I didn’t read the kanji, I just heard the name.  And I agree.  It was Yabe-tanoshikatta!
以上、今日のご報告でした。皆様の前で歌うことが出来て嬉しかったです。
今通り過ぎた駅名が、今日1日の気持ちを表してくれました。
「矢部」。アナウンスだけ聞いて、漢字は読みませんでした。でも同意。今日は「やべー」楽しかった!

Actually, now I think about it, here’s one last joke. What’s our favourite brand of makeup?  Can you guess?
それと、もう一つ最後にジョークを思いつきました。僕らのお気に入りの化粧品ブランドは何でしょう?分かりますか?

It’s…
それは、、

FANCL. (ファン来る。)

Ouch!
いて!

See you next time,
またお会いしましょう。



Lensei