Hi everyone!  Lensei here.  
ハーイエブリワン!Lenseiです。

_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1458.JPG
Also, Simon. 
と、Simon.
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1459.JPG
He’ll be translating.  (He already helped me with the blog title!)
彼が訳してくれます。(既にタイトルは手伝ってくれました!)

Today we had our Beat The Heat A Cappella Revival concert!
今日は"復活!納涼ア・カペラ祭り"でした!
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1454.JPG
We sang a lot of songs (which Simon will insert.  Thanks, Simon!)
沢山の曲を歌いました!😊😊

_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1453.JPG
We also had some special guests opening for us: Natural 5!
スペシャルオープニングアクトで、Natural 5の皆さんにも歌って頂きました!

_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1450.JPG
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1449.JPG
They sang a selection of songs that we also sing, but with different arrangements.  It was very cool to hear!
僕らも歌っているレパートリーを、また違ったアレンジで歌ってくれました。聴けて良かったです!
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1456.JPG
Thank you Natural 5!
ありがとうNatural 5!

In between the performances, we also recorded a special promotional video.  Because...
ライブの合間にプロモーション用の動画も撮影しました。
なぜなら、、
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1455.JPG
Sumida Jazz Festival is coming soon!  
墨田ジャズが近づいて来たからです!

We’ll be singing on Saturday afternoon - I hope we can beat the heat together and have a great time.  
僕らは土曜日の夕方に歌います。
皆で暑さを吹っ飛ばし、楽しい時間になればと思います。

We certainly had a great time today!  
今日は本当に楽しかったです!
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1452.JPG
Thank you everyone!
皆さん、ありがとうございました!
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1460.JPG
Lenmon でした。