Heavens Divide
by Donna Burke


Petals of white 白い花びらが
Cover fields flowing in grieving tears 野原を覆っているのを潤んだ目で見ている
And all the hearts once new, old and shattered now かつては新しかった全ての心が、今は古くなり打ち砕かれてしまった
Love can kill, love will die 愛は人を殺す、愛は死に絶える
Give me wings to fly 愛は私に空を飛ぶための翼を与えてくれる
Fleeing this world so cold その翼を使ってこの冷たい世界を後にする
I just wonder why なぜこうなるんだろうって考えながら


Cold as the dark 暗く冷たい世界の中で
Now my words, are frosted with every breath 今私の言葉は、息を吐くごとに凍りついてしまう
Still the hate burns wild, growing inside this heart 憎しみはまだ激しく燃えていて、この心の中でその勢いを増す
When the wind changes course when the stars align 星たちが一列に並ぶ時、風向きが変わる
I will reach out to you and leave this all behind その時私はあなたに手をさしのべ、この世界の全てを後にする
When heavens divide 天がこの世界を分かつ時


When heavens divide 天がこの世界を分かつ時
I will see the choices within my hands 私は自分に残された選択肢を目にすることになる
How can we ever protect and fight with our tiny souls どうすれば、屈することなく、私たちのちっぽけな魂で戦うことができるというのだろう
Let me shine like the sun through the doubts and fear 疑いと恐怖を乗り越えた後、私は太陽のように輝きたい
Do you feel the storm approach as the end draws near 終わりが近づいてくる、あなたには嵐が近づいてくるのが分かる?


When heavens divide 天がこの世界を分かつ時
Time will come to softly lay me down 時が優しく私を横たえてくれる
Then I can see a face that I long to see そして私は見たくてたまらなかった顔を見ることができる
And for you, only you I would give anything あなたのためなら、唯一あなたのためなら何だって捧げるつもり
Leaving a trace for love to find a way 道に迷わないように愛の痕跡を残して


When heavens divide 天が世界を分かつ時

I will dive into the fire 私は火の中にだって飛び込むつもり
Spilling the blood of my desire 欲望の血を流しながら
The very last time そして最後の最後に
My name scorched into the sky 私の名前は空で焦がされ跡形もなくなってしまう