Things come and go
Inevitable
Filled with sand my bag was
With so much effort I collected
Ruthless beings without mercy
Let me dream
Let it shine
 

 

I feel adrift on this boat
Without a course
I chase a turtle
Huge and cozy
Like a floating house is going
 

 

It will be the last years of my life
The handles of the clock are stopping
I turn around and suddenly you are not
I'm looking for you, but far away you are
I say goodbye with a tear
I say goodbye with a sigh

 

I'll wait until I give my last breath
Maybe I'm not alone
I still have the feeling
And the hope
But as it comes, it goes
I'll continue counting the seconds
From my watch

 

物事が出て行く
避けられない
私のバッグは砂で満たされていた
とても努力して私は集めました
慈悲のない無慈悲な存在
夢を見させて
それを輝かせて


私はこの船で漂っていると感じる
コースなし
私はカメを追いかける
巨大で居心地の良い
浮かぶ家のように


私の人生の最後の年になるだろう
時計のハンドルが停止しています
私は回って、突然あなたはいない
私はあなたを探していますが、遠くにいます
私は涙でさよならを言う
私は一言でさよならを言う


私は最後の息をするまで待つよ
たぶん私は一人ではない
私はまだ気持ちがある
そして希望
しかし、それが来ると、それは行く
私は秒を数え続けます
私の時計から