Since the first day I saw you

I was curious

Only then could I observe

Only then could I listen

Only then could I think

How it will be to find my other half

 
Sometimes we lose opportunities
Sometimes we regret
But I don't want a story like that with you
I just want to hold your hand
And keep our promise
Even with this uncertainty
I couldn't imagine our lives without the other
I couldn't live like that
 
Seeing you every day was a challenge
To come down to earth
It was impossible just by looking into your eyes
I saw how far and deep your heart was
However, that was what kept me going
Insistent and alive
 
Sometimes we lose opportunities
Sometimes we regret
But I don't want a story like that with you
I just want to hold your hand
And keep our promise
Even with this uncertainty
I couldn't imagine our lives without the other
I couldn't live like that
 
When you start to really love
Things foreign to that love don't matter
I'm accustomed to your fragrance
To your sweat and fears
To your smile and your words
 
Even if I fall and can't walk
I'll hold on to you
 
最初の日以来、私はあなたを見た
私は好奇心が強い
その時だけ私は観察することができた
それから私は聞くことができた
それだけで私は思うことができる
私の他の半分を見つける方法

時々我々は機会を失う
時々我々は後悔する
しかし、私はあなたのような話をあなたには望んでいません
私はちょうどあなたの手を保持したい
そして約束を守る
この不確実性があっても
私は他人なしで私たちの生活を想像することができませんでした
私はそのように生きられなかった

毎日あなたを見ることは挑戦でした
地球に降りる
あなたの目を見るだけでは不可能でした
私はあなたの心がどこまで深いかを見ました
しかし、それが私を邪魔していた
断固とした生き物

時々我々は機会を失う
時々我々は後悔する
しかし、私はあなたのような話をあなたには望んでいません
私はちょうどあなたの手を保持したい
そして約束を守る
この不確実性があっても
私は他人なしで私たちの生活を想像することができませんでした
私はそのように生きられなかった

あなたが本当に愛するようになると
その愛に異質なことは関係ありません
私はあなたの香りに慣れています
あなたの汗と恐怖に
あなたの笑顔とあなたの言葉に

私が倒れて歩くことができなくても
私はあなたをつかまえます