I dreamed of a place of tales
So cold and hot in turn
Where strange creatures sang
In the middle of the ocean I woke up
Watching albatross flying
Before my eyes, the sunset fell

 

I looked down
I took a deep breath
That breeze of jasmine and sea
It was mixed in my hair
With bare feet
I walked against the current
Looking for you


 

I'm still dreaming?
I feel the sand between my fingers
I think I shouldn’t be here
I still feel alone
Next to a rainbow that divides us
Petals fall in my little pond
And there I see you

 

 

I looked down
I took a deep breath
That breeze of jasmine and sea
It was mixed in my hair
With bare feet
I walked against the current
Looking for you

 

 

Your reflection fades
While I'm still walking
Shadows of my past
They are still chasing me
As a convict without freedom
I still remain in that memory

 

 

I looked down
I took a deep breath
That breeze of jasmine and sea
It was mixed in my hair
With bare feet
I walked against the current
Looking for you

I walked by your side
Until the end

私は物語の場所を夢見ていた
寒くて暑い
奇妙な存在が歌ったところ
海の真ん中で私は目を覚ました
アルバトロス飛行を見て
私の目の前に日没が落ちた

見下ろす
私は深く呼吸した
ジャスミンと海のそよ風
それは私の髪に混じっていた
素足で
私は現在の
あなたを探しています

私はまだ夢を見ていますか?
私は指の間の砂を感じる
私はここにいるべきではないと思う
私はまだ一人でいる
私たちを分ける虹の隣
花びらは私の小さな池に落ちる
そしてそこに私はあなたを見る

見下ろす
私は深く呼吸した
ジャスミンと海のそよ風
それは私の髪に混じっていた
素足で
私は現在の
あなたを探しています

あなたの反射は衰える
私はまだ歩いている間
私の過去の影
彼らはまだ私を追いかけている
自由がない受刑者として
私はまだその記憶に残っている

見下ろす
私は深く呼吸した
ジャスミンと海のそよ風
それは私の髪に混じっていた
素足で
私は現在の
あなたを探しています
私はあなたの側を歩いた
終わりまで