I should just die
in this agony
So inside of me
Still lives
eating me up
to the naked eye
In the deepest it lives
Under a cloak
Still breathes

 

They were sharp blades
That flayed fiercely
My illusion
To be alive
Touch the ground
And do not see that emptiness
Dark and cold

 

I hear laughs
Like those I used to do as a child
When we played
In that hideaway on the beach
With the sunset
Front of our eyes
And with certain dread
Swearing to return to that place


They were sharp blades
That flayed fiercely
My illusion
To be alive
Touch the ground
And do not see that emptiness
Dark and cold

I cannot hear
Maybe laugh
For no reason
I'm still trying
I should forget
That promise
I should run away
From those memories


Even now
Incrusted

Tearing slowly
Even now
I remain hopeful
I keep the promise


私はちょうど死ぬべきです
この苦しみの中で
だから私の中に
まだ生きている
私を食べる
肉眼に
それは一番深いところに住んでいる
外套の下で
まだ呼吸する


彼らは鋭い刃だった
激しく怒った
私の錯覚
生きている
地面を触る
そしてその空を見ないでください
暗くて寒い

私は笑いを聞く
子供の頃と同じように
私たちがプレイしたとき
その浜辺の隠れ家で
夕日とともに
私たちの目の前
特定の恐怖と
その場所に戻ることを誓う


彼らは鋭い刃だった
激しく怒った
私の錯覚
生きている
地面を触る
そしてその空を見ないでください
暗くて寒い

聞こえないよ
多分笑う
理由もなく
私はまだ試みている
私は忘れるべきです
その約束
私は逃げなければならない
これらの思い出から


今でも
信託された
引き裂く
今でも
私は期待している
私は約束を守る