今日は雨がふっています。。雨


雨がきらいです!!




I'm bored....


犬も雨がきらいです。 わんわん

♪Izabela's Blog♪-Ayumi


She is sleeping all day hahaha ぐぅぐぅ




Then... I return to watching サムライハイスクール drama 音譜音譜
はじめまして~ ニコニコニコニコ


わたしはイザベラです。

わたしはポーランドじんです。




I would like to speak Japanese 音譜

わたしは日本がすきです!!

わたしは日本語をべんきょうがすきです~




I'm high school student. ペンギン

I like Japanese music

Especially Dir en grey ラブラブ


And I like Japanese martial arts パンチ! にひひ

I'm doing karate~ I have 7 kyu now ショック!



OK... It's all for now...


またねべーっだ!