はじめまして~ 

わたしはイザベラです。
わたしはポーランドじんです。
I would like to speak Japanese
わたしは日本がすきです!!
わたしは日本語をべんきょうがすきです~
I'm high school student.
I like Japanese music
Especially Dir en grey
And I like Japanese martial arts

I'm doing karate~ I have 7 kyu now
OK... It's all for now...
またね


わたしはイザベラです。
わたしはポーランドじんです。
I would like to speak Japanese

わたしは日本がすきです!!
わたしは日本語をべんきょうがすきです~
I'm high school student.

I like Japanese music
Especially Dir en grey

And I like Japanese martial arts

I'm doing karate~ I have 7 kyu now

OK... It's all for now...
またね




