Phrases for the post office | 岩国英会話教室 ブログ  

岩国英会話教室 ブログ  

岩国英会話教室の情報をを発信していきます('◇')ゞ
幼児から大人レッスンまで 英語が好きになる英会話教室
Jr英検、英検、TOEIC検定対策コース

Hello, everyone! Happy Thursday!
I wanted share some more phrases that will help you if you find yourself at a post office overseas.

1. Hello. I'd like to pick up a package.
こんにちは。私は荷物を受け取るために来ました。

2. I don't have my tracking number.
私の追跡番号がありません。

3. Do you need my address?
私の住所が必要ですか?

4. I'd like to update my address.
私の住所を更新したいのですが。

5. How much is shipping to Japan?
日本までの送料はいくらですか?

6. I'd like to send a package.
私は荷物を送りたいのですが。

7. How long does it take for international shipping?
海外発送にはどれくらいかかりますか?
Try practicing these phrases until you get comfortable saying them. They will make your time at the post office a little easier (in America).  
Keith sensei