https://www.instagram.com/p/CFtJlF3Bcgi/?igshid=1c6fx0sewuxgh


 

나 커피 마실꺼야. 너도 한잔 마실래?

당연하지 . 나는 저지방 우유탄걸로  한잔 줘.

너 아직도 다이어트 하니?

응, 나 정말로 몸무게 줄일 필요가 있어. 근데 쉽지 않네.

나는 니가 몸무게때문에 너무  스트레스 많이 받는거같아.

최근에 몸무게가 너무 많이 늘었어 

너 보기 좋아. 충분히 날씬해.

너 나 놀리니?

난 정말 너는 다이어트 할 필요없다고 생각해 

 

M: I’m going to drink coffee. Do you want me to get a cup for you, too?

W: Sure. I’d like the one with low fat milk.

M: Are you still on a diet?

W: Yes. I really need to lose some weight, but it’s not easy.

M: I think you’re too stressed out about the weight.

W: Because I gained more weight these days.

M: You’re just in good shape. You’re slim enough!

W: Are you kidding me?

M: (I really don’t think you have to do it.)

 

私コーヒー飲むよ。 あなたも飲む?
当たり前だよ。私は低脂肪牛乳いれで一杯お願い。
あなた、まだダイエットしてるの?
うん、私は本当に体重を減らす必要があるの。 でも簡単じゃないね。
私はあなたが体重で非常にストレスを受けてるようにみえる。
最近体重がすごく増えたよ。 
あなた、、いいのよ。 十分にスリムだよ。
あなた、私をからかうの?
私は本当に貴方はダイエットする必要ないと思う。