Hello everyone! I hope you all had a nice Christmas, mine was good...now we're getting ready for New Years.
みなさん、こんにちは!私はあなたのすべての素敵なクリスマスを持っていた願って、私はよかった...今、私たちは、新年のための準備をしています。

Recently, I found out I will have to have surgery to take out my wisdom teeth on January 18, 2013. Before I found out though, I had to get a CT Scan done of my mouth which resulted in me taking out my nose ring. After my CT Scan...which was only like three minutes, I tried putting my nose ring back in but it was too late, the hole was already closed up. (T▽T)
最近、私は私が2013年1月18日に私の親知らずを取り出す手術を受けなければならないでしょうが分かった。私もわかった前に、私は私が私の鼻リングを取り出した結果、私の口の行ったCTスキャンを取得しなければならなかった。私のCTスキャン...3分のようだっただけに、私は後ろに私の鼻リングを入れてみましたが、それは遅すぎた後、穴がすでに閉鎖されました。 (T▽T)

Victoriaのブログ-No nose ring


I was going to go get it re-pierced after the scan, but I was told that I cannot have any jewelry in or on my body during my surgery. ( ゚ Д゚) So until my surgery is over, I have to wait. But that's okay because now I'll get to record the piercing for you guys, so I'm excited for that! (●^o^●)
私はそれはスキャン後に再ピアス取りに行くつもりでしたが、私は私が私の手術中や私の体上の任意の宝石類を持つことはできないと言われました。 ( ゚ Д゚)私の手術が終わるまでだから、私は待たなければなりません。しかし、それは今、私はあなたたちのためにピアスを記録するために買ってあげるので大丈夫ですので、私はそのために興奮している! (●^ O ^●)

Anyway, I just wanted to update you guys. I hope you all have a wonderful New Years and I'll probably make another post after my surgery.
とにかく、私は君たちを更新したい。私はあなたがすべての素晴らしい新年を持っていると私はおそらく私の手術後に別のポストを作成いただければ幸いです。