AATのレベル三の第一学期の第一課を勉強するのは終わりました。最初のクイズで65点を取りました。AATの合格点は75点です。だから、私は最初のクイズで不合格でした。

私は第一課をもう一度勉強しました。クイズももう一度を受けました。第二回のクイズで80点取られました。

 

I had finished the unit 1 of AAT semester 1 of level 3, I got 65 points in the first quiz. As AAT passing points is 70, so I was fail in the first quiz.

I had re-taken the unit 1 and quiz again. I got 80 points in the second time.