昨晩の英語のレッスンは先生と私がだけでした。まるで個人レッスンのようでしだ。昨日のレッスンのトピックは財政でした。これは私のトピックでした。"個人レッスン"は少し緊張したが、とても楽しかったです。。

 

There were only teacher and me in last night lesson. It was like a privacy lesson. The topic of last night lesson is Financial, it is my topic. Although I had a little bit nervous of "privacy lesson", but I really enjoyed it.