秋山燿平はyoutuberです。秋山さんは言語学習と日本語教育に関するyoutubeで動画を投稿しています。私は秋山さんの教え方が好きなので、秋山さんの動画はよく見ています。

最近、何人かの日本語教育の関係者は秋山燿平の教えていることがあまり正しくないと言っているのを聞きました。私はびっくりしました。昨日私は日本語の先生から尋ねて秋山さんの教えることは正しい先生と言いました。これから、秋山さんの動画を安心して見ることができます。

 

Yohei Akiyama is a youtuber. He has a lots of videos that related about Japanese learning in his youtube channel. I really like his teaching method, so I always watch his videos.

Recently, I heard some Japanese teachers said some of the things that Mr. Akiyama taught in the videos was not right. I felt shocked. Yeaterday, I asked my Japanese teacher. She said Mr. Akiyama teaching things is correct, so I don't need to worry about watching Mr. Akitama videos.