Talked ourselves to death
Never saying what I wanted
Saying what I needed


何度も何度も話し合った

私の本心は決して口にしなかった

ただ本当に必要なことだけを口にして

 

I pushed you to the edge
Never knowing what I wanted
Knowing what I needed you to say


私はあなたを追い詰めてしまったのかもしれない

自分の本心もわからなかったのに

でもあなたに言ってほしかったことはわかる

Reflections you used to see
Never look alike to me


あなたがずっと見ていたのは鏡に映った私

でもそれは私じゃないのよ

Get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 

連れ出して

ここから私を連れ出してみせて


Good intentions, never good enough
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 
もうお利口のままは嫌なの

連れ出して

ここから私を連れ出してみせてよ

 

Going out my mind
Never getting what I wanted
Getting what I needed
 
おかしくなってしまいそう
本当に欲しかったものは手に入らなくて
必要なものだけを手に入れた
 
I left myself behind
Never knowing what I wanted
Knowing what I needed you to do

自分を遠くに置いてきぼりにしてしまった

自分の本心もわからなかったのに

でもあなたにしてほしかったことはわかる

 

Reflections you used to see
Never look alike to me
 

あなたがずっと見ていたのは鏡に映った私

でもそれは私じゃないのよ

 

Get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 

連れ出して

ここから私を連れ出してみせて


Good intentions, never good enough
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 
もうお利口のままは嫌なの

連れ出して

ここから私を連れ出してみせてよ

 
So do you want to turn it around?
And do you want to show me how?
You are a kaleidoscope
You are a kaleidoscope
 
それを回転させてみるの?
その後私にやり方を教えてくれるの?
あなたはまるで万華鏡
 
So do you want to turn it around?
And do you want to show me how?
You are a kaleidoscope
You are a kaleidoscope
 
それを回転させてみるの?
その後私にやり方を教えてくれるの?
あなたはまるで万華鏡
 

Get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 

連れ出して

ここから私を連れ出してみせて


Good intentions, never good enough
Can we get out, get out
Get, get, get out
Get, get, get out of here?

 
もうお利口のままは嫌なの

連れ出して

ここから私を連れ出してみせてよ

 
So do you want to turn it around?
And do you want to show me how?
You are a kaleidoscope
You are a kaleidoscope
 
それを回転させてみるの?
その後私にやり方を教えてくれるの?
あなたはまるで万華鏡
 
So do you want to turn it around?
And do you want to show me how?
You are a kaleidoscope
You are a kaleidoscope
 
それを回転させてみるの?
その後私にやり方を教えてくれるの?
あなたはまるで万華鏡

You are a kaleidoscope
You are a kaleidoscope
 
あなたはまるで万華鏡のよう
 
 
Roosevelt Remix