You say that history never repeats
But I guess it rhymes

 

過去は決して繰り返さないと君は言った

けど過去でも韻を踏むことはできると僕は思うんだ


You told me forever
I guess you just changed your mind

 

永遠の愛だと君は言ってくれた

単なる君の気まぐれだと僕は思っていた


Was it the way I behaved
To try and make you stay?

I swear the more I loved you
The further you pushed me away

 

君を決して離さないよう、僕はきちんと振る舞えていたのかな

君のことを想えば想うほど

君が遠く離れていくように感じていたんだ

 

Your skin on my skin is what's been missing
In my sweet dreams, you're the one that I'm kissing
Now you're gone

 

君と肌を重ねたことがいまでも恋しいまま

僕は君を離さぬようキスをするんだ 甘い夢の中で

君はもういないのに


Are we running out of luck, good God
Cause I'm running out of time tick tock and now you're gone

 

ああ、僕らは運に見放されたのかな

僕らにはもう時間がないから

いまはもう、君はいないんだ

 

I just wanna know why when it comes to you
I'm blind

 

なぜなんだろう

君のことを想うと何も見えなくなってしまう


It's cause you come on up close to me
And you whisper 'it's alright'

 

僕の方へ近付いてきて、君はいつもこうささやくんだ 「大丈夫だよ」って


And did you know that your skin on my skin
Is what's been on my mind?
But the last time I saw you
You said it would all be fine

 

君は知っているかい

君と肌を重ねたことがずっと僕の頭の中を駆け巡っていることを

でも最後に会ったとき

君は「きっとなんとかなるよ」と言った

 

Your skin on my skin is what's been missing
In my sweet dreams, you're the one that I'm kissing
Now you're gone

 

君と肌を重ねたことがいまでも恋しいまま

僕は君を離さぬようキスをするんだ 甘い夢の中で

君はもういないのに


Are we running out of luck, good God
Cause I'm running out of time tick tock and now you're gone

 

ああ、僕らは運に見放されたのかな

僕らにはもう時間がないから

いまはもう、君はいないんだ

 

How can you go from forever
To maybe one day?
You said you still love me
But in a different way

 

永遠の愛から「またいつか」に戻ることなんて 僕にはできそうもない

君はまだ僕のことが好きだと言ってくれた

でもそれは昔とは違う違う意味なんだね

 

Your skin on my skin is what's been missing
In my sweet dreams, you're the one that I'm kissing
Now you're gone

 

君と肌を重ねたことがいまでも恋しいまま

僕は君を離さぬようキスをするんだ 甘い夢の中で

君はもういないのに

 

Are we running out of luck, good God
Cause I'm running out of time tick tock and now you're gone

 

ああ、僕らは運に見放されたのかな

僕らにはもう時間がないから

いまはもう、君はいないんだ


How can you go from forever
To maybe one day?
You said you still love me
But in a different way

 

永遠の愛から「またいつか」に戻ることなんて 僕にはできそうもない

君はまだ僕のことが好きだと言ってくれた

でもそれは昔とは違う違う意味なんだね

 

Your skin on my skin is what's been missing
In my sweet dreams, you're the one that I'm kissing
Now you're gone

 

君と肌を重ねたことがいまでも恋しいまま

僕は君を離さぬようキスをするんだ 甘い夢の中で

君はもういないのに

 

Are we running out of luck, good God
Cause I'm running out of time tick tock and now you're gone

 

ああ、僕らは運に見放されたのかな

僕らにはもう時間がないから

いまはもう、君はいないんだ