I saw a UFO, on a horse in Mexico
In the lonely night time, where my dog died

 
UFOを見たんだ
メキシコで馬に乗っているとき
孤独な夜に、飼っていた犬が死んだ場所で
 
ET, it called my name, I never heard that thing again
On the zombie mountain, where the dead die
 
ETが現れ僕の名前を読んだ
僕の聞いたことのない名前で
ゾンビのいる山では死者たちが死に絶えている
 
They don't eat people, they don't watch TV
Or worship satan
 
彼らは人間は食べない
彼らはテレビを見ない
悪魔を崇拝したりもしない
 
Strange days moving on, AI and the Higgs Boson
And the looming deadline, murder, suicide
 
おかしな毎日は過ぎ去り、AIとヒッグス粒子の時代
そして迫ってくる期限、殺人、自殺
 
I pray for everyone, as a godless sapien
As the zoo, impound us all
 
無神論の現生人類の代表として
僕は人類のために祈りをささげた
動物園のように、僕らを檻の中に入れてください
 
They don't eat people, they don't watch TV
No, or worship satan
Or read astrology
 
彼らは人間は食べない
彼らはテレビを見ない
悪魔を崇拝したりもしない
占星術も読めない
 
They don't eat people, they don't watch TV
No, or worship satan
 
彼らは人間は食べない
彼らはテレビを見ない
悪魔を崇拝したりもしない
 
I saw a UFO, oh I don't see the sun no more
In eternal darkness, where the dark die
 
UFOを見たんだ
太陽はもう見えない
永遠の暗闇で、暗闇が死に絶えている地で

ET, it called my name, I never heard that thing again
On the zombie mountain
 
ETが現れ僕の名前を読んだ、僕の聞いたことのない名前で
ゾンビのいる山では
 
Where the dead die
 
死者たちが死に絶えている