I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

聞いたわ あなたが身を固めたって
いい人と出会って 結婚するのね
聞いたわ あなたが夢を叶えたって
きっと彼女はしてくれたのね
私にできなかったことを

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.

長い付き合いじゃない 何照れてるの?
あなたらしくないわ 黙ってこそこそするなんて

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

呼ばれてもないのに現れるなんてしたくないけど
どうしても無理だったのよ 我慢できなかったのよ
私の顔を見てあなたが思い出してくれたらって思って
私にとってはまだ終わってないってことを

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I begged
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, "
Yeah

気にしないで あなたみたいなひとを見つけてみせるから
あなたの幸せを祈ってだっているのよ
「私のこと忘れないでね」私からのお願いだった
あなたはこう言ってくれたわ 私は忘れない
「愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある
愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある」

You'd know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

時が経つのはなんて速いのだろう
二人で過ごした時間がほんの昨日のよう
私たちが生まれ育った
夏のもやの中
輝かしい毎日の驚きでつながっていた

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

呼ばれてもないのに現れるなんてしたくないけど
どうしても無理だったのよ 我慢できなかったのよ
私の顔を見てあなたが思い出してくれたらって思って
私にとってはまだ終わってないってことを

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I begged
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Yeah

気にしないで あなたみたいなひとを見つけてみせるから
あなたの幸せを祈ってだっているのよ
「私のこと忘れないでね」私からのお願いだった
あなたはこう言ってくれたわ 私は忘れない
「愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある」

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

比べものにならない
大丈夫 心配しないで
後悔と過ちを繰り返して
そうして思い出はできていくのよ
こんな甘く切ない思いを味わうなんて思いもしなかったけど

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I begged
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

気にしないで あなたみたいなひとを見つけてみせるから
あなたの幸せを祈ってだっているのよ
「私のこと忘れないでね」私からのお願いだった
あなたはこう言ってくれたわ 私は忘れない
「愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある」

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I begged
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

気にしないで あなたみたいなひとを見つけてみせるから
あなたの幸せを祈ってだっているのよ
「私のこと忘れないでね」私からのお願いだった
あなたはこう言ってくれたわ 私は忘れない
「愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある
愛になって続く出逢いもあれば、傷つけられる出逢いもある」