私には、沢山の持病があります。 
今日は、その中の一つである「線維筋痛症」についてです。
 この病名をご存知でない方、
 一人でも多くの方に是非とも知っていただきたいと思います。 ウキペディアに詳しく記載されています。

 原因不明の病気でありながら、難病指定されていません。原因不明なので、特効薬も未だ開発されていません。言葉では言い表せない程の激痛が全身を襲います。痛みのあまり、気を失うことも何度もあります。

  私が自分の病気を告白することにより、同じ病気で苦しんでいる方々の目にも留まり、こんな激痛に耐えるくらいなら…と悩んでいる方もいらっしゃることと思い、一緒に共感し、そして少しでも前向きに物事を考えられるようになります様にと、ブログをはじめました。

I do speak an English but not perfect, it doesn't matter.I have alots of sicknesses.Today I'd like to talk about 
"Fibromyalgia". It is VERY hard sickness. If you don't
 know about it, please check by internet. 
Why I talk about "Fibromyalgia" is a very simple 
question. I know there are so many peoples who are 
fighting with this sickness. I'm sure we can understood 
each other and I just want you to know that you're NOT alone. I'm fighting so let's keep fighting together!