今日係我生日ar(・∀・)

好意外,竟然尋日Kathy係MSN到預祝我生日快樂(-。-;)

我覺得今年生日係最平淡ge一年,好似平時一樣

只係得Circle同Carmen唱生日歌俾我炸-__-

不過阿媽整咗好多好餸俾我(爆好食>0<)

HINDYのブログ

SID出咗新碟la,有'黑白之吻'(即黑執事op) 'season'同'and the boyfriend"

請多多支持!!!

派咗卷la!


Geog: 39/40(全級最高!haha!)

Chin: 29.5/50(全班最高~OK)

Maths: 36/47


今日好唔開心,俾屋企人鬧到喊...

本來我想用電腦,但係阿爸唔守時,結果仲鬧我嘈,仲話我搗亂

之後我一路喊喊喊喊しょぼん

阿爸阿媽頂唔順先後走人(其實阿爸係俾我鬧走(ノ゚ο゚)ノ)

At Last,我mon咗絛電話線,唔俾佢地打黎


好無奈( ̄_ ̄ i)


十年後ge家教
新開ge blog~請大家多留言唷星

尋日上咕咗ms chan ge英文堂,佢真係好惡(其實係嚴),不過教得幾好( ̄_ ̄ i)

到今日仲未有家教104集,憎死字幕組ヽ(`Д´)ノ\


森翼geすべり台超好[加上人又靚仔呢]

尋日想揾last cross ge時侯,忽然睇到xanxun同獄寺十年後ge樣(仲有96)

好有男人味(●´ω`●)ゞ 諗起xs(我好腐(@Д@;)


原來白蘭ge暗號係雞精,出自白蘭氏雞精
(白蘭是雞精!!)
(那個新廣告...超GJ!!)


哈哈哈!!!笑死にひひ