おはようございます。三木いく子です。本日も『三木いく子の☆うたブロ☆』へ、お越しくださいまして、ありがとうございます。本日、私がお届けいたしますのは、'I gotta go Mom'。「お母さんもう行くよ。」そんな歌となっています。「好きな女の人ができたんだ。フランスで、この前の映画を撮影中のことだったよ。ただ、お母さんに、『もう行くよ。』って言いに寄ったんだ。もう僕のために占い師のところに相談に行かなくてもいいよ。僕はもう自分で決められるようになったんだ。ただ心に従っていくだけさ。


道は必ず開けるよ。僕は僕の道を行くんだ。もう行くよ。お母さん。」ではお聞き下さい。'I gotta go Mom, I feel like I'm ready, I feel like I'm ready to have a woman to love forever. I gotta go Mom, I already met her, I already met her when I was shooting the last movie in France. She is waiting for me, yeah waiting for me to fly back to her. I just dropped by to say,just dropped by to say


' I gotta go.' to you. You don't have to worry about the future. No need to see another fortune teller. Now you can see much better than before. Trust and just follow your heart. There will be the way of your own.Let you just do what you wanna do.I gotta go. I gotta go. My Way. My way.


I gotta go. I gotta go. My way.