みなさん、今日は田中さんにインタビューしてきました。卒業後の就職だったので、かなり緊張していました。その経緯と私が学んだことは次のとおりです。まずは何を着るか?私は、スラックス、ボタンアップ シャツ、ブレザーという、シンプルでプロフェッショナルな服装を選びました。プロフェッショナルと快適さのちょうどいいバランスでした。中に入ると田中さんが温かく迎えてくれて緊張も和らぎました。面接中はアイコンタクトを保ち、はっきりと話すように心がけました。私はできる限り正直に質問に答え、そのポジションに対する熱意を示すように努めました。田中さんには大事な面接に向けて素晴らしいアドバイスもいただきました。彼女は、「プロフェッショナルな服装をし、早めに到着し、自分らしくいてください。鍵となるのは自信です。」と言いました。全体として、素晴らしい経験でした。次の面接にもっと自信が持てるようになりました。成功を祈っている!それは今のところすべてです。幸運を祈ります!

Hey everyone, Today I had an interview with Ms. Tanaka. It was for a job after my graduation, and I was pretty nervous. Here’s how it went and what I learned. First off, what to wear? I opted for a simple, professional outfit: slacks, a button-up shirt, and a blazer. It was just the right balance of professional and comfortable. When I entered, Ms. Tanaka welcomed me warmly, which helped calm my nerves. During the interview, I made sure to maintain eye contact and speak clearly. I answered questions as honestly as I could and tried to show my enthusiasm for the position. Ms. Tanaka also gave me some great advice for the big interview. She said, "Dress professionally, arrive early, and be yourself. Confidence is key." Overall, it was a great experience. I’m feeling a lot more confident about my next interview. Fingers crossed! That’s all for now. Wish me luck!