クズの曲


Produced by ThankGod4Cody

Written by Timpalans, Justin Timberlake, Danja, ThankGod4Cody and SZA


You say you got a girl

彼女ができたって言ってた

 

Yeah, how you want me?

ねえ、どうやって私が欲しくなれるの?

 

How you want me when you got a girl?

彼女がいるのになんで私が欲しいの?

 

The feelin' is reckless

この感情は破滅的

 

Of knowin' it's selfish

それが自分勝手だって知っていながら

 

And knowin' I'm desperate

自分も自暴自棄になっているのを知って

 

Gettin' all in your love

あなたの愛に身を投げ捨てて

 

Fallin' all over love, like

恋に落ちる

 

Do it 'til it hurts less

痛みが薄れるまでやっていくの

 

Hangin' out the back, all up in your lap

あなたが一周する中、体を重ねて

 

Like is you comin' home? Is you out with her?

家に来る?それとも彼女と過ごす?みたいな

 

I don't care long as you're here by 10:30, no later than

あなたがここに10:30に着くなら他はどうでもいい、それ以上の遅刻はナシ


Drop them drawers, give me what I want

下着を脱がして、私の欲しいものを与えて

 

 

My man is my man, is your man

私の男は私の男、あなたの男

 

Heard it's her man too

彼女の男だってことも聞いた

 

My man is my man, is your man

私の男は私の男、あなたの男

 

Heard that's her man

彼女の男だと耳にした

 

Tuesday and Wednesday, Thursday and Friday

火曜と水曜、木曜に金曜日

 

I just keep him satisfied through the weekend

私は彼を週末の間満足させてあげるだけ

 

You like 9 to 5, I'm the weekend

あなたは9から5時まで、私はウィークエンド

 

Make him lose his mind every weekend

毎週末彼をおかしくしてあげる

 

You take Wednesday, Thursday

あなたは水曜日と木曜日を取って、

 

Then just send him my way

そしたら彼を私の方に持ってきて

 

Think I got it covered for the weekend

週末はこれで心配ない

 

 

I gotta say I'm in the mood for a little bit more of that

ちょっとそれ以上の気分になってる

 

I mean I'm saying what kind of deal, just two days?

えっと、だから、2日だけで何になる?っていう話

 

I need me at least 'bout four of them, more of them

その中の4つぐらいが欲しいの、それかそれより多く

 

More you on me, on us

あなたが私の上に、もっと、私たちの


Just tell me you want me, yeah

あなたが私を欲しいっていいなよ


Monday and I'll be at your door

月曜、あなたのドアの前にいるから


Ready to take her place

彼女のポジションを代わるから


Ready to give you

あなたにあげるから


What you've been missin' on weekdays

平日の間に貰えなかったものを


What you've been waitin' for

あなたが待っていたものを、


10:30, no later than

10:30、それ以上の遅刻はナシ


Drop them drawers, I know what you want

下着を脱がして、あなたが欲しいものなら知ってるよ



My man is my man, is your man

私の男は私の男、あなたの男

 

Heard it's her man too

彼女の男だってことも聞いた

 

My man is my man, is your man

私の男は私の男、あなたの男

 

Heard that's her man

彼女の男だと耳にした

 

Tuesday and Wednesday, Thursday and Friday

火曜と水曜、木曜に金曜日

 

I just keep him satisfied through the weekend

私は彼を週末の間満足させてあげるだけ

 

You like 9 to 5, I'm the weekend

あなたは9から5時まで、私はウィークエンド

 

Make him lose his mind every weekend

毎週末彼をおかしくしてあげる

 

You take Wednesday, Thursday (don't worry 'bout none)

あなたは水曜日と木曜日を取って(何も心配しなくてもいい)

 

Then just send him my way

そしたら彼を私の方に持ってきて(何も心配しなくてもいい)

 

Think I got it covered for the weekend

週末はこれで心配ない

 

 

Ayy


Bright ideas

いい事


We've got bright ideas

いい事を思いついた


Ayy


Bright ideas

いい事


We've got bright ideas

いい事を思いついたね


Ayy


Bright ideas

いい事


We've got bright ideas

いい事を思いついたね