بیش از 25 میلیون شرکت در سراسر جهان در حال حاضر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنند و بیش از 200 میلیون کاربر هر روز حداقل از یک پروفایل تجاری بازدید می کنند.

از آنجا که فیسبوک از پیوند دادن افراد با محتوا از خانواده و دوستان خودداری می کند ، اینستاگرام به "خانه جدیدی برای مارک ها" تبدیل شده است ، جایی که تعامل زیاد است ، پیروان وفادار به برند هستند و می توان به اهداف تجاری واقعی دست یافت.

در اینجا همه چیزهایی راجع به نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت وجود دارد - این که آیا شما تازه کار را شروع کرده اید یا نیاز به اصلاح استراتژی موجود خود دارید.
جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام را بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.

مرحله 1: یک حساب کاربری اینستاگرام دریافت کنید
اگر قبلاً دارای یک حساب شخصی در اینستاگرام با محتوای مناسب با نام تجاری و موارد زیر است ، شاید بخواهید آن را به یک حساب کاربری Instagram تبدیل کنید. این امر به شما امکان دسترسی به کلیه ویژگیهای تجاری را می دهد اما انتقال را برای پیروان موجود شما یکپارچه می کند.

همچنین می توانید یک حساب کاربری جدید برای اینستاگرام ایجاد کنید. این یک انتخاب صحیح است اگر شما یک حساب شخصی موجود ندارید ، یا اگر حساب شخصی شما به صورت دقیق تجارت شما را نشان نمی دهد.

نحوه تنظیم حساب کاربری اینستاگرام از ابتدا
برنامه اینستاگرام را برای iOS ، Android یا Windows بارگیری کنید.
برنامه را باز کنید و روی ثبت نام ضربه بزنید.
آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید. اگر می خواهید حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحه کسب و کار فیس بوک خود متصل کنید ، حتما از یک آدرس ایمیل سرپرست برای ثبت نام استفاده کنید ، یا روی Facebook وارد شوید.
نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کرده و اطلاعات نمایه خود را پر کنید. (ما بعدا در این پست می خواهیم نحوه بهینه سازی اطلاعات پروفایل کسب و کار شما در اینستاگرام را بررسی کنیم.)
روی انجام شد.
اکنون یک حساب شخصی در اینستاگرام خود دارید که آماده تبدیل شدن به یک حساب تجاری است. با دنبال کردن مراحل زیر ادامه دهید.
نحوه تبدیل یک حساب کاربری شخصی اینستاگرام به یک حساب کاربری
به حساب کاربری شخصی موجود در برنامه خود وارد شوید.
برای رفتن به نمایه خود ، روی نماد نمایه ضربه بزنید.
روی نماد سه خط در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید ، سپس به تنظیمات ضربه بزنید.
روی Switch to Profile Business ضربه بزنید ، سپس ادامه دهید.
(اختیاری) اگر می خواهید حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحه کسب و کار Facebook خود وصل کنید ، دستورالعمل های انجام این کار را دنبال کنید.
اطلاعات مخاطب را اضافه کنید: برای حساب کاربری اینستاگرام شما باید یک آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا یک آدرس فیزیکی (یا همه این موارد) داشته باشید.
روی انجام شد.
مرحله 2: یک استراتژی برنده اینستاگرام ایجاد کنید
مخاطب مورد نظر خود را تعریف کنید
قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع محتوا را در اینستاگرام ارسال کنید ، باید در مورد افرادی که قصد دیدن آن را دارند فکر کنید.

اکثریت قریب به اتفاق کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند و تقسیم نسبتاً نزدیکی بین کاربران زن و مرد وجود دارد. ایالات متحده بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را دارد که از نزدیک هند ، برزیل و اندونزی دنبال می شوند. این اطلاعات خوبی برای شروع کار است ، اما برای تعریف مخاطب هدف منحصر به فرد برای نام تجاری شما باید از این آمار کلی اینستاگرام فراتر بروید.

از آنجا که تعریف بازار هدف شما یکی از مهمترین بخش های استراتژی بازاریابی شما برای هر ابزار بازاریابی است ، ما یک راهنمای گام به گام ایجاد کرده ایم که تمام جزئیات را توضیح می دهد. در اینجا نسخه کوتاه است:

تعیین کنید که چه کسی از قبل از شما خریداری می کند.
تجزیه و تحلیل در کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید تا بدانید چه کسی شما را در آنجا دنبال می کند.
تحقیقات کاملی درباره رقبا انجام دهید.
یک عبارت ارزش واضح برای برند خود ایجاد کنید.
هنگامی که شما مخاطبان خود را درک کردید ، به این فکر کنید که چه نوع محتوایی می خواهند از شما ببینند. چه نوع محتوایی را در حسابهای خودشان ارسال می کنند؟ چگونه آنها با رقبای شما یا مارک های مشابه تعامل برقرار می کنند؟

اهداف و اهداف را تعیین کنید
دانستن آنچه می خواهید با استفاده از اینستاگرام برای تجارت به دست بیاورید ، اولین مرحله برای ایجاد یک استراتژی مؤثر در اینستاگرام است. درک اهداف خود شما را در مسیر خود قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا تمام تلاش خود را در رسیدن به اهداف تجاری واقعی متمرکز کنید.

اهداف مؤثر از چارچوب SMART پیروی می کنند. این بدان معنی است که آنها عبارتند از:

خاص
قابل اندازه گیری
قابل دستیابی
مربوط ، و
به موقع
با ایجاد حضور در اینستاگرام ، مشکلی ندارید که اهدافی را بر اساس معیارهای غرور مانند لایک ، موارد زیر و نظرات انجام دهید. اما مطمئن شوید که اهدافی را که مربوط به اهداف تجاری واقعی است نیز تعیین کرده اید. که ما را به سمت…

روی معیارهای عملکرد مناسب متمرکز شوید
معیارهای دقیق برای اندازه گیری و ردیابی برای هر تجارت متفاوت است. اما ، به طور گسترده ، شما باید روی معیارهای مربوط به قیف اجتماعی متمرکز شوید.

این بدان معنی است که اهداف شما باید به یکی از چهار مرحله در سفر مشتری تراز شوند:

آگاهی: شامل معیارهایی مانند آگاهی از برند ، میزان رشد پیروان و رسیدن به سطح دسترسی است.
نامزدی: شامل معیارهایی مانند نرخ نامزدی (براساس لایک) و نرخ تقویت (براساس سهام) است.
تبدیل: علاوه بر نرخ تبدیل ، این شامل معیارهایی مانند نرخ کلیک از طریق نرخ و نرخ گزاف گویی است. اگر از تبلیغات پولی استفاده می کنید ، معیارهای تبدیل نیز هزینه مربوط به هر کلیک و CPM را شامل می شوند.
مشتری: این معیارها براساس اقداماتی است که مشتریان انجام می دهند ، مانند ارائه توصیفات.
به یک برنامه ارسال منظم متعهد شوید
پس از شروع ساختن زیر در اینستاگرام ، طرفداران شما انتظار دارند که بطور مرتب پستهایی را از شما مشاهده کنند. شما می خواهید آنها را از مارک تجاری خود آگاه سازید و با محتوای خود درگیر شوید بدون اینکه آنها را غافلگیر کنید تا حدی که آنها لحن را یادآوری می کنند -

یک بار نیست که بهترین ارسال برای همه مشاغل باشد. Hootsuite و Unmetric 200،000 پست اینستاگرام را در 11 صنعت مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و مشخص كردند كه بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بسته به صنعت شما بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، صنعت غذا و نوشیدنی بیشترین موفقیت را در ساعت 12 بعد از ظهر می یابد ، در حالی که صنعت آموزش و پرورش هنگام ارسال در ساعت 4 بعد از ظهر از کار نامزدی خود را از دست می دهد.

علاوه بر محک زدن حساب کاربری خود در برابر سایر مارک های برتر صنعت شما ، باید آزمایش هایی را انجام دهید تا مشخص کنید چه زمان هایی بیشترین جذابیت را برای پست های شما ایجاد می کند (بیشتر درباره آن بعداً).

عامل اصلی درک این موضوع است که مخاطبان شما آنلاین هستند. به یاد داشته باشید که آنها ممکن است در همان منطقه زمانی که شما هستند نباشند. اینستاگرام Insights دقیقاً هنگامی که طرفداران شما آنلاین هستند ، تقسیم می شود.

برای دسترسی به این اطلاعات ، به نمایه کسب و کار اینستاگرام خود بروید ، روی نماد سه نوار در بالا سمت راست کلیک کرده و سپس روی Insights کلیک کنید. روی زبانه Audience کلیک کنید و برای دیدن زمانهای فعال به پایین بروید.

پس از تعیین بهترین زمان برای ارسال ، یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا پیش از این برنامه اینستاگرام خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.

مرحله 3: نمایه خود را بهینه کنید
هنگامی که برای اولین بار حساب کاربری Instagram خود را ایجاد کردید ، برخی از اطلاعات اولیه پروفایل را وارد کنید. اکنون زمان آن رسیده که نمایه خود را برای به دست آوردن بهترین نتیجه بهینه کنید. در اینجا یک ویدیوی سریع که از نکات برجسته استفاده می کند:
بیوگرافی خود را ترفند کنید
بیوگرافی اینستاگرام شما فقط 150 کاراکتر دارد اما باید بلند کردن سنگین را انجام دهد. این به بازدید کنندگان بار اول می گوید که شما چه کسی هستید ، مارک شما در این مورد چیست و چرا باید از آنها مراقبت کند.

چگونه می توانید اطلاعات زیادی را در چنین فضای کوچک و در عین حال انتقال شخصیت برند ، به چنین فضای كافی برسانید؟ ما یک راهنمای کامل برای ایجاد یک بیوگرافی مؤثر در اینستاگرام کسب کرده ایم ، اما در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

از صدای برند خود استفاده کنید: شخصیت خود را بیان کنید. بسته به اینکه چه چیزی باعث ایجاد شغل شما می شود ، گاه به گاه ، یا حرفه ای و یا کمی نرم و بی پروا بروید.
شامل هشتگ: هشتگ های بیوگرافی اینستاگرامی قابل کلیک هستند و یک راه عالی برای نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر هستند.
ایموجی را امتحان کنید: این نمادهای کوچک می توانند به شما در انتقال اطلاعات زیادی تنها با یک شخصیت کمک کنند.
استفاده از فواصل فاصله و خط: شکاف خط باعث می شود بیوگرافی آنلاین شما را به راحتی خواند.
عکس پروفایل خود را بهینه کنید
برای اکثر مشاغل ، بهترین عکس پروفایل نسخه ای از آرم شماست. از همان تصویری که در پروفایل های اجتماعی دیگر استفاده می کنید استفاده کنید تا به مردم کمک کند فوراً برند شما را شناسایی کنند.

عکس نمایه شما به صورت 110 110 110 پیکسل نمایش داده می شود ، اما در 320 320 320 پیکسل ذخیره می شود. این بدان معنی است که آپلود یک عکس حداقل 320 پیکسل مربع خوب است تا اطمینان حاصل شود که در صورت نمایش اینستاگرام نحوه نمایش عکس های نمایه آماده هستید.

عکس نمایه شما در یک عکس در برنامه خرد شده است ، بنابراین مطمئن شوید که آرم شما به طور کامل در این شکل قابل مشاهده است.

اطمینان حاصل کنید که نمایه شما کامل است
از تمام مؤلفه های حساب کاربری اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید.

نام و نام کاربری: اینها تنها قسمتهای نمایه اینستاگرام شما هستند که در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده است ، بنابراین آنها را عاقلانه استفاده کنید. نام تجاری واقعی خود و همچنین هر نوع تغییرات (مانند یک اختصار معمولی) را درج کنید. استفاده از همان نام کاربری (یا دسته) در همه شبکه های اجتماعی ، پیدا کردن طرفداران را برای طرفداران راحت تر می کند.
وب سایت: این تنها نقطه ای در اینستاگرام است که می توانید یک لینک ارگانیک قابل کلیک را برای آن ارسال کنید ، بنابراین حتماً یکی را وارد کنید! پیوند به وب سایت ، آخرین پست وبلاگ خود ، یک کمپین فعلی یا یک صفحه فرود ویژه اینستاگرام.
از ویژگی های نمایه تجاری اینستاگرام استفاده کنید
وقتی از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید ، به چندین ویژگی نمایه دسترسی ندارید که برای حساب های شخصی در دسترس هستند. این که آیا شما یک حساب شخصی را تغییر می دهید یا از ابتدا شروع می کنید ، مطمئن شوید که از این گزینه های فقط تجاری استفاده می کنید:

اطلاعات تماس: آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا آدرس فیزیکی خود را درج کنید تا طرفداران بتوانند مستقیماً از نمایه خود با شما ارتباط برقرار کنند. وقتی اطلاعات مخاطب را اضافه می کنید ، اینستاگرام دکمه های مربوطه (تماس ، ایمیل یا دریافت مسیرها) را برای پروفایل خود ایجاد می کند.
دسته بندی: این زیر نام شما ظاهر می شود و به افراد در یک نگاه نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید.
دکمه های تماس به اقدام: این اجازه می دهد تا کاربران برای قرار ملاقات ، رزرو ، رزرو ، خرید بلیط و موارد دیگر ، درست از نمایه اینستاگرام خود رزرو کنند. از نمایه تجاری خود ، روی ویرایش نمایه ، سپس گزینه های مخاطب ، و سپس دکمه اقدام اضافه کنید.
Comme Deux از تمام گزینه های موجود در پروفایل پروفایل تجاری برای حساب تجاری اینستاگرام استفاده می کند. آدرس فیزیکی آنها نشان داده شده است ، دسته بندی به عنوان Health / Beauty نشان داده شده است و دکمه تماس با عمل از فروشگاه را دارند
مرحله 4: مطالب عالی را به اشتراک بگذارید
زیبایی زیبایی بصری را برای برند خود ایجاد کنید
اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر است ، بنابراین مهم است که یک هویت بصری قابل تشخیص داشته باشید.

ابتدا به این فکر کنید که در پست های خود چه چیزی را نشان خواهید داد. در بعضی موارد ، محتوای واضح است: یک خط لباس ممکن است لباس های خود را به نمایش بگذارد ، و یک رستوران ممکن است عکس هایی از غذای خود قرار دهد.

اگر خدمات ارائه می دهید ، داستانهای مشتری را نمایش دهید (شاید از طریق هشتگ مارک تجاری جمع شده باشید). یا به پشت صحنه بروید تا زندگی اداری برجسته شود یا طرفداران را با افرادی که شرکت شما را تیک می زنند معرفی کنید.

پس از تصمیم گیری درباره یک موضوع محتوا ، به دنبال یک نگاه بصری مداوم باشید. این بدان معنی است که رنگ ها و فیلترهای مداوم و زیبایی شناسی کلی که به راحتی قابل مشاهده است زیرا طرفداران شما از طریق فید اینستاگرام خود حرکت می کنند.

سرآشپز و نویسنده دنیس پرسکات دارای سبک بصری است که فوراً قابل تشخیص است ، و آنها از میزان نامزدی باورنکردنی برخوردار می شوند. او با کمتر از نیم میلیون دنبال کننده ، او به طور معمول 10،000 تا 20،000 لایک و صدها نظر در پست های خود بارگیری می کند.