英作文のフルーツフルイングリッシュ

赤文字が間違った箇所チュー

10 July,2017
Last week the result of exams in June were returned. I took 3 subjects and passed them all. Especially, I was happy to pass the labor laws which I should never failand I got peace of mind. The result of the labor and management relation theory was very good. For the first time I got grade A+. I got more motivation! This Sunday I take another exam. I don't give up!

11 July,2017
Recently I do not study to make progress because it suddenly got hot. Like this way I make excuses before the exam next Sunday. My current state is as if I were a car without gasoline. 

■比較

今回も成績の話を英語で書いたので、1回目と比べて見ましたグラサン

The results of  last month's report were returned.  I got grade B, I passed.  Yes!

なんて簡潔な……笑い泣き

事実だけ書きましたって感じですね……それが精一杯だったのですが、それにしても、感情はYes!のみですよガーンアセアセ

それに比べたらちょっとは成長した気がしますニヤリ

……英語嫌いって、もしかしたら英語に向き合う時間が足りてないだけなんですかね……

学校の勉強じゃないっていうのもありますが、今はそこまで苦痛じゃなくなってきましたびっくりハッ

中学の時の自分に言いたい、もうちょっと時間をかけて向き合ってみたら大丈夫だよ??って爆笑

英作文のフルーツフルイングリッシュ

にほんブログ村 大学生日記ブログ 通信大学生へ